Carkit voor iPhone

Alles over accesoires voor op je RX4.
Plaats reactie
Gast

Carkit voor iPhone

Bericht door Gast » 25-10-2009 11:09

Heb van m'n 2 kinderen een cadeautje gehad (€ 250) en wil daarvoor een carkit (laten) installeren.
Ondanks flink zoeken op internet en een bezoek aan de PDAshop.nl in Rotterdam, ben ik er nog niet uit.
Momenteel zit er een carkit in voor m'n oude Sony Ericsson K700i. Vaste lader, met aansluiting op de audio-installatie, dus handsfree bellen, auto-mute enz.
Zoiets zoek ik ook voor m'n iPhone. Heb eigenlijk geen behoefte aan weer een kastje (van Parrot?).
Wil de aansluitingen sowieso (laten) wegwerken, dus aansluiten op de audio-installatie en weggewerkte voeding (dus niet via de aaansteker).
Heb ik teveel noten op mijn zang?

Mijn vrouw heeft trouwens ook dit cadeautje gehad en laarzen gekocht, kan ik ook nog overwegen...

Jan
Regelmatig Bezoeker
Regelmatig Bezoeker
Berichten: 101
Lid geworden op: 30-10-2008 20:26

Bericht door Jan » 25-10-2009 12:25

Zelf heb ik al jaren een bluetooth carkit van Nokia. Deze gaat nu al weer 5 jaar mee, en heb hem al 2x overgezet naar een andere auto. Geluidskwaliteit is zeer goed, ook bij hogere snelheden. Voordeel is ook dat je niet afhankelijk bent van een bepaald telefoontoestel, en daardoor kun je elke telefoon met bluetooth gebruiken. Ik heb mijn telefoon (HTC Kaiser) en die van mijn vrouw (Samsung) zo in gesteld dat er automatisch verbinding wordt gemaakt zodra de auto is gestart. Zo hoef ik er nooit om te denken en ik kan de telefoon gewoon in mijn broekzak laten zitten en mijn vrouw hoeft niet in haar tas op zoek naar haar mobieltje. Als er wordt gebeld is een druk op de knop genoeg. Alles is keurig netjes weggewerkt en ik heb alleen een klein paneeltje op het dashboard. (zie foto)
Afbeelding
BEZOEK OOK DE VERNIEUWDE RX4 WEBSITE
http://scenic-rx4.weebly.com

Gast

Carkit voor iPhone

Bericht door Gast » 25-10-2009 20:32

Dank voor je duidelijke antwoord met foto. Allemaal keurig weggewerkt en zelf ingebouwd, mooi!

Plaats reactie

Terug naar “Accesoires voor de RX4”