Shock! De rx4 verkocht!

Geef hier aan welke topics je mist en wat je graag zou zien op het RX4 forum.
Plaats reactie
rollo
Ere Lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 27-10-2008 15:17

Shock! De rx4 verkocht!

Bericht door rollo » 23-05-2009 15:24

Hallo allemaal,

Voor sommigen zal het als een shock komen, maar wij hebben de RX4 zojuist verkocht....

We hadden totaal geen vertrouwen meer in de auto. We hebben veel kosten gemaakt en hadden veel last van storingen e.d. Ook hebben we het gevoel dat er nog veel meer op stapel staat. Ik weet het het is een gevoel, maar toch.

Hij heeft ons te veel en te vaak in de steek gelaten, en we durven de gok niet te nemen om ermee door te rijden. Hoe mooi en stoer deze auto toch is.... :cry:

Het is trouwens schrikbarend hoe niet gewild deze auto is als inruiler. Onze renaultdealer Mafait heeft ons nog het meest belazerd want die bood in eerste instantie maar 5000,- Dit terwijl we hem een jaar geleden voor 14500,- gekocht hadden :shock:

Uiteindelijk zijn we bij de lokale Chevrolet dealer geslaagd voor een erg mooi Nubira met net 44000 km's op de teller.

Ik vond de eerste RX4 meeting echt te gek, en hoop dat jullie wel veel plezier en reparatie vrije jaren hebben met deze auto. Voor ons voorlopig geen Renaults meer..... :cry:

Uiteraard wil ik wel heel graag dit forum laten voorbestaan. Robert neemt het beheer van het forum van me over.

Verder heb ik ook de domeinnaam www.rx4.nl nog in de aanbieding. Als iemand deze graag wil hebben en er een mooie site van wil maken hoor ik ook dit graag via de PM!

Groetjes

Rollo
(Rob)

Robert-J.
Ere Lid
Berichten: 134
Lid geworden op: 27-10-2008 20:26

Bericht door Robert-J. » 23-05-2009 15:38

Hey Rob,

Dat is balen zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zoals je weet zijn wij 2-en de voortrekker geweest in het opzetten van dit forum. Ik wil dan graag jou taak als beheerder van deze site overnemen.

Laat maar weten hoe dit allemaal in zijn werk gaat en dan komt het vast goed.

Jammer dat je het vertrouwen in de RX4 kwijt geraakt bent en heel veel zekere km's toegewenst met de Nubira.
Renault Megane Estate 2010 & Citroen C1

Chris_RX4
Beginner
Beginner
Berichten: 27
Lid geworden op: 19-11-2008 14:54

Bericht door Chris_RX4 » 25-05-2009 14:17

Rob,

Jammer dat je je RX4 weg doet, en jammer dat je het RX4 forum verlaat. Ik snap je overwegingen overigens wel. Ik heb gelukkig nog geen problemen gehad met mijn RX4, behalve bladerende primer op mijn kunstof bumper. Deze is er onder garantie netjes afgehaald.

Ik heb het zelf niet zo op de nieuwe Chevrolet's, maar als het om betrouwbare kilometers gaat is het een goede keus, en loop je met de RX4 meer risico.

Wat mij betreft krijg je ook als niet-RX4 rijder, een ere lidmaatschap op het RX4 forum.

gr.
Chris
ex - SportWay RX4

rollo
Ere Lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 27-10-2008 15:17

Bericht door rollo » 25-05-2009 21:07

Chris_RX4 schreef:Rob,

Jammer dat je je RX4 weg doet, en jammer dat je het RX4 forum verlaat.

Wat mij betreft krijg je ook als niet-RX4 rijder, een ere lidmaatschap op het RX4 forum.

gr.
Chris
Ha Chris, Ik doe dan wel de auto weg, maar blijf zeker het forum bezoeken hoor! (blijft je kindje he)

Enne Robert, regel jij voor mij eens ff die eretitel! :D

Fuck, die heb ik al! hahahahahaa

Robert-J.
Ere Lid
Berichten: 134
Lid geworden op: 27-10-2008 20:26

Bericht door Robert-J. » 25-05-2009 21:22

Snel he ;-)
Renault Megane Estate 2010 & Citroen C1

Renaultfreak
Regelmatig Bezoeker
Regelmatig Bezoeker
Berichten: 57
Lid geworden op: 08-11-2008 21:45

Bericht door Renaultfreak » 26-05-2009 13:53

Dat is zeker een shock!!! :shock: :shock: :shock:

Uiteraard hopen we je wel te blijven ontmoeten, al is het dan in een Nubira.
Die nemen we dan wel op de koop toe. :wink:
Alexandra de Renaultfreak

Renault Scenic RX4 2.0-16V pack cuir (nov. 2000)

Gast

Bericht door Gast » 01-06-2009 08:54

Ook wij hebben de overweging gehad de auto weg te doen. Hij blijft nog even. Ik heb de auto wel deze draad laten lezen, hij is er erg van geschrokken en heeft beloofd wat langer zonder kosten te blijven.
Rob, en vriendin, veel geluk en zorgeloze kilometers!

rollo
Ere Lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 27-10-2008 15:17

Bericht door rollo » 04-06-2009 23:32

LupoRX4 schreef:Ook wij hebben de overweging gehad de auto weg te doen. Hij blijft nog even. Ik heb de auto wel deze draad laten lezen, hij is er erg van geschrokken en heeft beloofd wat langer zonder kosten te blijven.
Rob, en vriendin, veel geluk en zorgeloze kilometers!
Thanx, hopelijk zijn jullie nu ook weer uit de zorgen hoor! Wij genieten nog steeds met volle teugen van het soepele veren en stille rijden met de Nubira.

Afgelopen weekend wilde ons zoontje nog even kijken of de RX4 nog bij de dealer stond. Toch raar om te zien hoor, het blijft een fantatische auto..... :roll:

Plaats reactie

Terug naar “Suggesties”