Gespot op Marktplaats!

Plaats hier fotos van andere RX4s die je onderweg bent tegengekomen.
Plaats reactie
rollo
Ere Lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 27-10-2008 15:17

Gespot op Marktplaats!

Bericht door rollo » 17-06-2009 16:37

http://link.marktplaats.nl/259499797

Historie is bekend! :wink:

Vind dat ie voor weinig te koop staat... Er staan er met ruim 1 ton en uit 2000 op voor meer.

Maar goed, niet mijn probleem meer.

Miracle Mile
Ere Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 18-02-2009 00:45

Bericht door Miracle Mile » 20-06-2009 00:10

Ik vind dit toch een beetje "consumentengids" gezeur achteraf, want als je een fractie van het bedrag dat je moest bijleggen voor die Nubira in je RX4 had gestoken bij een ECHT autobedrijf, dan had je nu in een dijk van een kar rondgereden.
Bovendien denk ik dat je nog gaat schrikken als je die Nubira over een tijdje inruilt.

Je bent enthousiast een mooie website en dito forum begonnen voor een zeldzame liefhebbersauto, maar hebt het bijltje er naar mijn mening iets te snel bij neer gegooid, bovendien zeik je je eigen eens zo trotse bezit af in een topic op een forum dat je zelf ooit uit liefde voor deze auto begonnen bent, en dat komt niet zo positief en geloofwaardig over.

rollo
Ere Lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 27-10-2008 15:17

Bericht door rollo » 20-06-2009 08:07

Ik heb niets tegen het type auto en zeker niets over het uiterlijk van deze stoere auto! En ben nog steeds helemaal verliefd op het type auto!

Als het aan ons had gelegen en hij deed gewoon keurig zijn werk en gaf ons het vertrouwen om als goede familie auto op te treden hadden we hem zeker gehouden!

Beetje rare opmerkingen van je Miracle Mile ( maar goed dat moet jezelf weten)

En wat betreft dat ECHTE autobedrijf, daar kreeg ik 3 kraaltjes en een zakje speigeltjes geboden voor de RX4! dusssssssssssssss

Dat die Nubira ook niet waarde vast is weet ik, maar gelukkijk kan JIJ niet in onze portemonee kijken en hadden we natuurlijk een degelijke VW, BMW, Toyota of Audi moeten kopen....

Dat ik niet zo positief ben is puur over "onze" rx4 en onze dealer. Het was een keus om hem wer in te ruilen oof er nog 3 jaar misschien wel kostenloos mee rond te rijden......

Je opmerking over Geloofwaardigheid en eigenlijk je hele reactie voelt een beetje modder gooien en sarren!

Robert-J.
Ere Lid
Berichten: 134
Lid geworden op: 27-10-2008 20:26

Bericht door Robert-J. » 20-06-2009 10:53

Heren laten we het een beetje netjes houden op dit forum. Indien het te persoonlijk (in de onvriendelijke sfeer) wordt gelieve dan de posts verwijderen en even off-topic verder gaan! (er lezen ook kleine kinderen mee!!)

(hey das grappig, ik heb het genoegen het 400ste berichtje te mogen plaatsten op dit geweldige forum)
Renault Megane Estate 2010 & Citroen C1

Jan
Regelmatig Bezoeker
Regelmatig Bezoeker
Berichten: 101
Lid geworden op: 30-10-2008 20:26

Bericht door Jan » 20-06-2009 18:59

Ga ik toch proberen om het 500e bericht te plaatsten :wink:
BEZOEK OOK DE VERNIEUWDE RX4 WEBSITE
http://scenic-rx4.weebly.com

Jan
Regelmatig Bezoeker
Regelmatig Bezoeker
Berichten: 101
Lid geworden op: 30-10-2008 20:26

Bericht door Jan » 20-06-2009 19:17

Ik wil toch nog even reageren op het berichtje van MM.
Ik heb niet het idee dat Rob het bijltje er bij neer heeft gegooid. De enorme pech die hij heeft gehad met zijn RX4 is, zoals eerder door mij op dit forum is vermeld, zeker geen maatstaf voor de RX4 in het algemeen.
Dat Rob heeft gekozen voor een andere auto vind ik te begrijpen, en dat dan de binding met dit forum iets minder wordt, snap ik ook best. De manier waarop Rob het beheer heeft overgedragen aan Robert J. vind ik dan ook zeer lovenswaardig. E.e.a. wil niet zeggen dat de betrokkenheid bij dit forum van Rob geheel weg is. Het is en blijft zoals hij zelf heeft gezegd, toch een beetje zijn kindje, en laten we wel zijn, dat is toch ook zo. Op de eerste meeting was Rob toch maar mooi als eerste aanwezig. Ook de foto's die hij heeft gemaakt stonden als eerste op de site.
Ik hoop dat we met z'n allen aan dit forum nog een hoop lol kunnen hebben.
Dus MM.... kom op jongen, blijf positief en geniet van je RX4 en van dit forum. Ik hoop je bij de volgende meeting de hand te kunnen schudden en misschien kunnen we een wedstrijdje doen, wie door de diepste kuil durft of zo :wink:
BEZOEK OOK DE VERNIEUWDE RX4 WEBSITE
http://scenic-rx4.weebly.com

rollo
Ere Lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 27-10-2008 15:17

Bericht door rollo » 22-06-2009 20:46

Thnx Jan! Jij begrijpt het!

:)

Miracle Mile
Ere Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 18-02-2009 00:45

Bericht door Miracle Mile » 22-06-2009 22:32

Ik kan weinig anders dan hier een meer genuanceerde reactie plaatsen, en dat doe ik dan ook graag.
Ik wil bij deze voorop stellen dat mijn post absoluut niet bedoeld was om 'modder te gooien' of een trap na te geven.
Het is gewoon ook het moment geweest waarop ik mijn reactie plaatste, wat niet weg neemt dat het op dat moment op mij nogal negatief overkwam...
Ik ben een groot liefhebber van de RX4, het is een auto die ik altijd al wilde hebben en ik rij er nu al drie jaar met heel veel plezier en zonder problemen in rond, en ben ook bijzonder blij met dit forum.
En inderdaad, Rob heeft gewoon veel pech gehad, en dat is niet leuk.

Mocht ik mensen in welke vorm dan ook gekwetst hebben, dan spijt me dat oprecht.

Groetjes van MM

rollo
Ere Lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 27-10-2008 15:17

Bericht door rollo » 28-06-2009 10:08

Thnx Miracle Mile,

Blijf het de meest waanzinnge auto vinden die we ooit gehad hebben!

rollo
Ere Lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 27-10-2008 15:17

Bericht door rollo » 18-09-2009 19:01

En daar istie weer..... :lol:

http://link.marktplaats.nl/279778791

Nu voor 9950,-

Plaats reactie

Terug naar “Gespot”