Ijmuiden, de Kuil

Zandwegen, bospad, heuveltje etc.
bluesalomon
Vaste Gast
Vaste Gast
Berichten: 164
Lid geworden op: 23-06-2010 21:38

Bericht door bluesalomon » 15-09-2013 19:56

Nou, show modus..... Als hij erg mooi onder de spetters zit alsof ik de camel trophy heb gereden, maak ik alleen lampen en ramen schoon.
Kan ik nog minstens een week nagenieten.Staat ook lekker eigenwijs, zo'n prutbak op de parkeerplaats.
In de vakantie heb ik beide zijden even mooi ingespetterd in een plas met gele modder, want die hebben we thuis niet.
Alleen die keer dat ik door een bak blubber reed van een koolveld, dat stonk enorm, en er kwamen vliegen op af, dat heb ik er wel meteen weer af gehaald. Op weg naar de zaterdagse voetbal kon ik het weer niet laten de berm mee te nemen. De blubber zat tot achter op het dak.
Als het dan begint te verregenen maak ik hem weer spik en span hoor.
Maar dan gewoon met een gieter slootwater, dat maakt namelijk erg goed schoon, want bevat weinig kalk en ik heb een onuitputtelijke voorraad gratis voor de deur.

Dan moet het maar eens als het slecht weer is in het weekend.
Op zich ook niet erg als het vochtig is, dan is het zand ook wat minder rul.
Doordeweeks zou ik er vrij voor moeten nemen. Kan ook, maar dan moeten de plannen wat concreter worden.
______________________
Beter van de weg af, dan van het pad!

Arnoud
Vaste Gast
Vaste Gast
Berichten: 192
Lid geworden op: 13-05-2013 09:34

Bericht door Arnoud » 15-09-2013 21:15

Daar heb je ook wel weer een punt. Denk dat ik morgen weer effe in de kuil ga kijken. Na de lunch, mijn vrouw wil ook wel eens een keer het zand in.
Waarom starten we dan geen poll met een aantal concrete datums?
Vertel mij hoe het moet en ik zal het doen.
LIFE IS GOOD, WHILE DRIVING A RX4
NOTHING BEATS THE GOOD OLD RX4
ENJOY LIFE, DRIVE RX4

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 16-09-2013 01:04

Concreet:

Ijmuiden of Velsen voor een kuil....

Laten we een poll starten om te bepalen welke datum geschikt is en dan gewoon wat plannen.

Verder afhandelen onder topic 3e meeting.
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

Plaats reactie

Terug naar “Leuke locaties om RX4 te rijden!”