Nieuwe RX4 rijder. Remco > Pijnacker ZH.

Stel je voor, denk hierbij aan wie je bent, wat je doet, en een foto van jezelf en je RX4.
RemcoH1980
Beginner
Beginner
Berichten: 32
Lid geworden op: 01-05-2014 12:13

Nieuwe RX4 rijder. Remco > Pijnacker ZH.

Bericht door RemcoH1980 » 01-05-2014 12:27

Goedemiddag,

Ik ben Remco en woon met mijn gezin in Pijnacker. Ik ben getrouwd met Sabrina en we hebben twee dochters > Meike (7) en Lotte (4).

Ik heb voorheen sinds 2001 in een Alfa 155 en vanaf 2005 in een Alfa 156 gereden. De 156 is redelijk op en ons oog is gevallen op een RX4, voornamelijk vanwege zijn stoere uiterlijk.

Ik heb totaal geen ervaring met Renault, laat staan met de RX4, dus ben erg benieuwd. Op 23 mei gaan we onze aanwinst ophalen.

Ik ben nu het forum een beetje aan het doorspitten voor informatie en ervaringen......tot snel :D
Voormalig Alfa rijder gaat op de RX4 toer ;-)

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Welkom!

Bericht door Dennis » 03-05-2014 22:58

Hoi Remco,

Welkom op het RX4 forum! Wens je nu alvast veel leesplezier toe op dit forum en schroom niet om vragen te stellen.

En nu maar aftellen tot de 23e!

Stap met je gezin in de RX4 en laat de eigenzinnige Fransman jullie besmetten met het RX4 virus! :wink: Heb al verschillende auto's gehad maar de RX4 blijft een geweldige auto met een hoog 'feel-good' gehalte.
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

RemcoH1980
Beginner
Beginner
Berichten: 32
Lid geworden op: 01-05-2014 12:13

Bericht door RemcoH1980 » 04-05-2014 16:40

Dennis bedankt.

Ik merk wel dat nu ik er 1 ga rijden, dat ik er meer op let op straat. Ik werk in Den Haag en ben er nu drie tegen gekomen. De al eerder gespotte 85-PP-PT vandaag op de Javastraat en 1 eerder deze week op de Jacob Catslaan, kenteken niet genoteerd. Vorige week zondag 27/04 toevallig 1 op het parkeerterrein van de Efteling toen we 's-avonds weggingen.

Ik kan niet wachten :-)