Nieuwe RX4 rijder. Remco > Pijnacker ZH.

Stel je voor, denk hierbij aan wie je bent, wat je doet, en een foto van jezelf en je RX4.
RemcoH1980
Beginner
Beginner
Berichten: 32
Lid geworden op: 01-05-2014 12:13

Nieuwe RX4 rijder. Remco > Pijnacker ZH.

Bericht door RemcoH1980 » 01-05-2014 12:27

Goedemiddag,

Ik ben Remco en woon met mijn gezin in Pijnacker. Ik ben getrouwd met Sabrina en we hebben twee dochters > Meike (7) en Lotte (4).

Ik heb voorheen sinds 2001 in een Alfa 155 en vanaf 2005 in een Alfa 156 gereden. De 156 is redelijk op en ons oog is gevallen op een RX4, voornamelijk vanwege zijn stoere uiterlijk.

Ik heb totaal geen ervaring met Renault, laat staan met de RX4, dus ben erg benieuwd. Op 23 mei gaan we onze aanwinst ophalen.

Ik ben nu het forum een beetje aan het doorspitten voor informatie en ervaringen......tot snel :D
Voormalig Alfa rijder gaat op de RX4 toer ;-)

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Welkom!

Bericht door Dennis » 03-05-2014 22:58

Hoi Remco,

Welkom op het RX4 forum! Wens je nu alvast veel leesplezier toe op dit forum en schroom niet om vragen te stellen.

En nu maar aftellen tot de 23e!

Stap met je gezin in de RX4 en laat de eigenzinnige Fransman jullie besmetten met het RX4 virus! :wink: Heb al verschillende auto's gehad maar de RX4 blijft een geweldige auto met een hoog 'feel-good' gehalte.
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

RemcoH1980
Beginner
Beginner
Berichten: 32
Lid geworden op: 01-05-2014 12:13

Bericht door RemcoH1980 » 04-05-2014 16:40

Dennis bedankt.

Ik merk wel dat nu ik er 1 ga rijden, dat ik er meer op let op straat. Ik werk in Den Haag en ben er nu drie tegen gekomen. De al eerder gespotte 85-PP-PT vandaag op de Javastraat en 1 eerder deze week op de Jacob Catslaan, kenteken niet genoteerd. Vorige week zondag 27/04 toevallig 1 op het parkeerterrein van de Efteling toen we 's-avonds weggingen.

Ik kan niet wachten :-)
Voormalig Alfa rijder gaat op de RX4 toer ;-)

RemcoH1980
Beginner
Beginner
Berichten: 32
Lid geworden op: 01-05-2014 12:13

Bericht door RemcoH1980 » 04-05-2014 17:57

Gelijk ff wat info. Volgens VwE is het (mogelijk) de uitvoering 2.0-16V RX4 Expression. Dat van de motor wist ik wel, de uitvoering niet. Eerste toelating en afgifte NL was 31/10/2001. Kenteken 28-HS-FH al bekend hier?! En zoja, hopelijk op een positieve manier haha. Ik zag het kenteken niet in de kentekenlijst staan hier. Heb maar een kort proefritje gemaakt, de auto zelf ga ik pas echt ontdekken als ik hem voor dagelijks gebruik ga inlijven. Hoop op nog een aantal jaren rijplezier van deze leuke, stoere wagen :D

* Tweetal foto's van de advertentie *

Afbeelding

Afbeelding
Voormalig Alfa rijder gaat op de RX4 toer ;-)

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 04-05-2014 19:40

Neuh geen Expression...

Ik kan je zeggen dat je binnenkort de trotse eigenaar van een RX4 Salomon bent! Logo van Salomon staat op de kilometer teller, en op de achterdeur evenals de stickers op je deuren! :wink:

:arrow: Altijd al een zwak voor deze uitvoering gehad! :D

Afbeelding
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

RemcoH1980
Beginner
Beginner
Berichten: 32
Lid geworden op: 01-05-2014 12:13

Bericht door RemcoH1980 » 04-05-2014 21:23

Oke dank voor de info :D Er zitten oranje accenten op de pook, raambediening, gordelgeleiders e.d. Ik zal ook de andere foto's van de advertentie plaatsen hieronder.........het is echt een fantastische bak. Al weet ik nou niet meer hoe de rest van het interieur er precies uitziet, ja....van de foto's haha. Enige puntje is de koplampsproeier linksvoor wat ik had gezien, die ligt eraf of het kapje. Moet ik maar even naar laten kijken als ik hem heb.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Voormalig Alfa rijder gaat op de RX4 toer ;-)

Aart Mastebroek
Beginner
Beginner
Berichten: 44
Lid geworden op: 26-08-2013 16:34

Mooi!

Bericht door Aart Mastebroek » 06-05-2014 10:41

Hi Remco,
De kleur ijsblauw/blue de glace is toch wel een heel mooie!
Heel veel rijplezier in je mooie RX4.
Toen de RX4 uitkwam was het toch een auto van over de 60.000 gulden, dus dat was een heel bedrag! Ik had toen een gewone Scenic en kon alleen maar likkebaardend kijken naar een RX4.
Nu zit ik al in mijn tweede. Eerst een ijsblauwe, nu een donkerblauwe uit 2003.
Hij rijdt super so far en ik ben er erg blij mee.
Ik wens je vele veilige kilometers!

Arnoud
Vaste Gast
Vaste Gast
Berichten: 192
Lid geworden op: 13-05-2013 09:34

Bericht door Arnoud » 06-05-2014 20:23

Heee remco, wat een omwijs mooie kleur die RX 4 van jou. ( die heb ik ook) Alleen is de mijne een sportway uitvoering. daar is niet veel verschil met de Salomon maar dat kan je hier op t forum nalezen als je dat zou willen.
Ook wil je even op de hoogte brengen dat er ook een facebookpagina is van de RX 4. even zoeken op RX 4 en je komt m vanzelf tegen. dterker nog, je komt er 2 tegen, kies voor de RX4 international van Robert Kiss. Hoop je daar ook te verwelkomen. Wel is het zo dat de hele groep in t engels is. Het grappige van die groep is dat je op een gegeven moment aan t praten bent mat iemand uit misschien wel zuid-amerika. Maar allemaal met dezelfde liefde, de RX4.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
LIFE IS GOOD, WHILE DRIVING A RX4
NOTHING BEATS THE GOOD OLD RX4
ENJOY LIFE, DRIVE RX4

RemcoH1980
Beginner
Beginner
Berichten: 32
Lid geworden op: 01-05-2014 12:13

Bericht door RemcoH1980 » 07-05-2014 10:17

Dennis, Aart en Arnoud, bedankt voor jullie leuke, enthousiaste reacties. Zodra ik hem heb opgehaald stromen mijn eigen foto's hier het forum wel op uiteraard. En tot die tijd lees ik lekker mee met jullie berichten allemaal :D En waar ik kan reageren of plaatsen dan zal ik dat zeker doen.
Voormalig Alfa rijder gaat op de RX4 toer ;-)

RemcoH1980
Beginner
Beginner
Berichten: 32
Lid geworden op: 01-05-2014 12:13

Bericht door RemcoH1980 » 08-05-2014 09:53

Dennis......of iemand anders uiteraard :wink:

Je gaf aan dat ik een Salomon uitvoering heb gekocht, maar de advertentie zegt, bij nader bekijken, SportWay. Nu heb ik hier op het forum bij uitvoeringen gekeken, maar ik kan niet zo snel het verschil in uitvoering eruit vissen. Ligt waarschijnlijk aan mij hoor....... kun je eens de verschillen in uitvoering neerzetten voor me, want ik begin een beetje te twijfelen welke het nu is. Maakt verder niet uit natuurlijk, want een blijft een prachtbak. Ben alleen wel heel nieuwsgierig geworden nu :D
Voormalig Alfa rijder gaat op de RX4 toer ;-)

Plaats reactie

Terug naar “Wie is wie”