Nieuwe RX4 rijder. Remco > Pijnacker ZH.

Stel je voor, denk hierbij aan wie je bent, wat je doet, en een foto van jezelf en je RX4.
Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 18-06-2014 20:46

Sterkte met de procedure, jammer dat het tot zo ver heeft moeten komen. (Snap de reactie van de garage helemaal niet.) Je had allang vele plezierige kilometers met jullie nieuwe aanwinst moeten maken. Hopelijk wordt alles uiteindelijk naar tevredenheid opgelost en kun je eindelijk van de RX4 gaan genieten!
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

bluesalomon
Vaste Gast
Vaste Gast
Berichten: 164
Lid geworden op: 23-06-2010 21:38

Bericht door bluesalomon » 30-06-2014 21:09

Rijdt ie inmiddels al weer???
______________________
Beter van de weg af, dan van het pad!

RemcoH1980
Beginner
Beginner
Berichten: 32
Lid geworden op: 01-05-2014 12:13

Bericht door RemcoH1980 » 03-07-2014 12:27

@bluesalomon Neen, hij staat stil voor de deur. Zolang de procedure loopt kan ik er helaas niets mee, vanwege de eventuele koopontbinding die gaat volgen. Geen verkoop, geen reparatie.......niets. Het is nog even afwachten. :x
Voormalig Alfa rijder gaat op de RX4 toer ;-)

gekke_jantje
Beginner
Beginner
Berichten: 15
Lid geworden op: 01-09-2013 13:05

Bericht door gekke_jantje » 28-08-2014 12:16

Ik heb ook zo een pokkebak gekocht. heb in een jaar tijd meer kosten gehad aan die bak dan de prijs waar ik m voor gekocht heb. motor vervangen, brandstof pomp, bedrading, waterpomp, airco slang, en ga maar door.

ben d'r ook wel een beetje klaar mee. nu gaat ie weer moeilijk in de vijfde versnelling...wat dat nou weer is...??
Better to light a candle than to curse the darkness.

sirmartin
Ere Lid
Berichten: 127
Lid geworden op: 27-03-2014 22:01

Bericht door sirmartin » 18-09-2014 17:15

Best shit om zoveel problemen te hebben, een motor wissel is niet niks.
Met mijn 35 jaar oude Land Rover heb ik het wel eens gedaan, dat stelde niet veel voor. Maar met een RX4 zou ik er zelf niet aan beginnen.
Toen ik mijn RX4 in april dit jaar kocht dacht ik ook ... ooh ..franse auto, veel electronica dit vraagt om problemen. Maar tot noch toe totaal geen problemen de auto rijdt als een zonnetje zelfs in de modder doet ie het goed voor een auto met visco en geen lage versnellingen.
Misschien komt het door de Land Rover sticker achterop het raam ..hahahaha
Ik moet wel zeggen dat ik er sinds april nog geen 1500 km mee heb gereden.
Na aanschaf vroeg ik mezelf ook af wat ik er eigenlijk mee moest want ik doe alles per fiets en auto's van ons instituut. Ach ja ik heb vroeger de RX4 altijd leuk gevonden en nu heb ik er een :)
Maar uiteindelijk blijft het een auto, stuk blik, hoe leuk ik heb ook vindt.
Ik hoop wel dat ie wat jaren meegaat sinds ik er 4200 euro voor betaald heb.
We zullen zien.
RX4 en Intuïtief boogschieten (bare bow), vulpennen en electronen versnellen.

Plaats reactie

Terug naar “Wie is wie”