Ook even voorstellen

Stel je voor, denk hierbij aan wie je bent, wat je doet, en een foto van jezelf en je RX4.
sirmartin
Ere Lid
Berichten: 127
Lid geworden op: 27-03-2014 22:01

Bericht door sirmartin » 30-03-2014 13:51

Hoi Patrick,

Auto ziet er zeker keurig uit voor 13 jaar, heeft nog geen 8000km gemiddeld per jaar gereden. Bedankt voor de tip dat het misschien een Expression uitvoering is ik ga het onderzoeken.

Groeten,
Martin
patrick schreef:Mooie rx4, ziet er keurig uit.
Volgens mij is het een expression uitvoering.
Veel plezier en probleemloze kilometers gewenst.

RX4 en Intuïtief boogschieten (bare bow), vulpennen en electronen versnellen.

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 30-03-2014 20:10

Fraaie foto's!

Zag de witte cockpit... ,kan nu definitief zeggen dat het geen Salomon is. Maar nogmaals de RX4 is om door een ringetje te halen. Hier op het forum vind je de verschillen tussen de diverse uitvoeringen en bij sommigen ook wat achtergrond informatie.
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

Arnoud
Vaste Gast
Vaste Gast
Berichten: 192
Lid geworden op: 13-05-2013 09:34

dussss

Bericht door Arnoud » 30-03-2014 20:24

Mooie wagen sirmartin. ziet er geweldig uit en die kleur zie je volgens mij niet veel al heb ik er hier in Beverwijk al eens een zien rijden.
@ Dennis , een witte cockpit zegt ook niet alles, ik heb nu een sportway met wiite cockpit, weet je nog ?
Afbeelding
LIFE IS GOOD, WHILE DRIVING A RX4
NOTHING BEATS THE GOOD OLD RX4
ENJOY LIFE, DRIVE RX4

sirmartin
Ere Lid
Berichten: 127
Lid geworden op: 27-03-2014 22:01

Bericht door sirmartin » 30-03-2014 21:49

Hoi Dennis,

ik heb nog niet echt tijd gehad om me te verdiepen wat de verschillen in types zijn, dit ga ik de komende weken doen. Ik dacht dat alle RX4's witte meters hadden. Eerst Dinsdag de auto maar eens ophalen. Wat ik verzuimd heb is het goed testen van Visco koppeling.
Ik zal eens vragen of de garage een rollerbank heeft, ze doen ook keuringen dacht ik dus zullen er wel een hebben. Dan kan ik de visco testen. Heb nog geen ervaring met visco's ik hoor wel eens dat ze kapot kunnen gaan en dat dat repareren veel geld gaat kosten. banden zagen er inieder geval goed uit, niet vreemd versleten.

Groet,
Martin
Dennis schreef:Fraaie foto's!

Zag de witte cockpit... ,kan nu definitief zeggen dat het geen Salomon is. Maar nogmaals de RX4 is om door een ringetje te halen. Hier op het forum vind je de verschillen tussen de diverse uitvoeringen en bij sommigen ook wat achtergrond informatie.
RX4 en Intuïtief boogschieten (bare bow), vulpennen en electronen versnellen.

sirmartin
Ere Lid
Berichten: 127
Lid geworden op: 27-03-2014 22:01

Re: dussss

Bericht door sirmartin » 30-03-2014 21:57

Hoi Arnoud,

Jij hebt aardig wat km's op de RX4 zitten, geeft me vertrouwen dat ik nog veel plezier kan hebben aan de auto. Als ik op de 250 duizend zou komen ben ik toch wel 15 jaar verder schat ik ....
RX4 zie je bijna niet meer rijden en toevallig zag een vriend van mij er gister nog een in Vlissingen. De witte cockpit vind ik een mooi detail. Ook de achterdeur en het opklappende achterraam is handig verzonnen door renault, komt wel wat kracht op de schanieren staan. Ik ken het van mijn landrover, had een zwaar wiel op de achter deur dat leunde gelukkig op de nato trekhaak maar de duer kreeg toch op z'n donder met terreinrijden dus maar een 3de schanier er bij geplaatst.

Groeten,
Martin
Arnoud schreef:Mooie wagen sirmartin. ziet er geweldig uit en die kleur zie je volgens mij niet veel al heb ik er hier in Beverwijk al eens een zien rijden.
@ Dennis , een witte cockpit zegt ook niet alles, ik heb nu een sportway met wiite cockpit, weet je nog ?
Afbeelding
RX4 en Intuïtief boogschieten (bare bow), vulpennen en electronen versnellen.

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Re: dussss

Bericht door Dennis » 31-03-2014 21:46

Arnoud schreef:Mooie wagen sirmartin. ziet er geweldig uit en die kleur zie je volgens mij niet veel al heb ik er hier in Beverwijk al eens een zien rijden.
@ Dennis , een witte cockpit zegt ook niet alles, ik heb nu een sportway met wiite cockpit, weet je nog ?
Afbeelding
@ Arnoud, witte cockpit zegt me dat het geen Salomon is! :wink:

Afbeelding

Salomon heeft logo op de plaat van de toerenteller... Enne had je die witte plaat er zelf niet ingezet? lol
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 31-03-2014 21:51

sirmartin schreef:Hoi Dennis,

ik heb nog niet echt tijd gehad om me te verdiepen wat de verschillen in types zijn, dit ga ik de komende weken doen. Ik dacht dat alle RX4's witte meters hadden. Eerst Dinsdag de auto maar eens ophalen. Wat ik verzuimd heb is het goed testen van Visco koppeling.
Ik zal eens vragen of de garage een rollerbank heeft, ze doen ook keuringen dacht ik dus zullen er wel een hebben. Dan kan ik de visco testen. Heb nog geen ervaring met visco's ik hoor wel eens dat ze kapot kunnen gaan en dat dat repareren veel geld gaat kosten. banden zagen er inieder geval goed uit, niet vreemd versleten.

Groet,
Martin


Lees topic op dit forum eens... Staan verschillende manieren in om de viscokoppeling te testen. Verder bedacht ik me dat er in je dashboardkastje een plaatje zit met een type aanduiding erop...
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

sirmartin
Ere Lid
Berichten: 127
Lid geworden op: 27-03-2014 22:01

Bericht door sirmartin » 31-03-2014 21:59

Yep had ik al gevonden hoe de visco kan testen.

Type ben ik nog niet achter, RDW site zegt variant JAAC en uitvoering JAAC0E, misschien zegt dat nog wat. Morgen als ik er om ga, ga ik eerst eens lekker een stukje rijden en dan kijk ik ook ff in het dashboard kastje ;)

Ben de afgelopen 4 dagen alleen met RX4 bezig, hele internet het hele weekend afgestruind. Ik ga dadelijk even afkicken ...haha

Martin
RX4 en Intuïtief boogschieten (bare bow), vulpennen en electronen versnellen.

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 31-03-2014 22:21

Ga inderdaad eerst maar eens lekker een stuk rijden met je nieuwe aanwinst! :D
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

Arnoud
Vaste Gast
Vaste Gast
Berichten: 192
Lid geworden op: 13-05-2013 09:34

Bericht door Arnoud » 02-04-2014 07:55

de km stand op mijn teller is niet mijn km stand maar die van de teller.
In het kopje klussen enzo vind je hier meer over.
LIFE IS GOOD, WHILE DRIVING A RX4
NOTHING BEATS THE GOOD OLD RX4
ENJOY LIFE, DRIVE RX4

Plaats reactie

Terug naar “Wie is wie”