Effe voostellen

Stel je voor, denk hierbij aan wie je bent, wat je doet, en een foto van jezelf en je RX4.
Plaats reactie
gekke_jantje
Beginner
Beginner
Berichten: 15
Lid geworden op: 01-09-2013 13:05

Effe voostellen

Bericht door gekke_jantje » 01-09-2013 13:22

Hey Peeps!

Hier een nieuwe rx4 rijder. Woon in Maleisie waar ik op de uni als onderzoeker werk en ben een vd weinige rx4 bezitters hier. Me recentelijke aankoop heeft bijna 275.000 km gelopen, maar is nog erg smooth moet ik zeggen. garage had m nog een nieuwe koppelingsplaat etc gegeven voordat ie m aan mij verkocht, dus dat is wel een zorg minder voor nu.

Zou het wel leuk vinden als ik ergens nog een bullbarretje vandaan kan trekken. enige minpuntje op dit moment vind ik de airco (heel hard nodig hier), wordt niet echt heel koud, maar misschien moet dat gewoon even nagekeken worden. Verder vind ik het een prima bak op het moment, alleen al die opberg bakjes overal....haha

gr Stef
Better to light a candle than to curse the darkness.

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 01-09-2013 19:05

Welkom op het RX4-forum Stef!

Ben benieuwd naar de foto's van jouw RX4! (Heerlijk toch al die opbergvakjes.) De airco zou ik toch even na laten kijken want die paar 35+ dagen die we hier hebben gehad waren voor de airco geen probleem.
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

gekke_jantje
Beginner
Beginner
Berichten: 15
Lid geworden op: 01-09-2013 13:05

Bericht door gekke_jantje » 03-09-2013 03:21

Dennis schreef:Welkom op het RX4-forum Stef!

Ben benieuwd naar de foto's van jouw RX4! (Heerlijk toch al die opbergvakjes.) De airco zou ik toch even na laten kijken want die paar 35+ dagen die we hier hebben gehad waren voor de airco geen probleem.
Voor mij op voorin is het ook niet zo'n probleem met de airco, maar vooral achterin blijft t erg warm. ik zal het inderdaad even laten checken, want het is hier bloedheet :D
Better to light a candle than to curse the darkness.

Plaats reactie

Terug naar “Wie is wie”