Onze eerst RX4

Stel je voor, denk hierbij aan wie je bent, wat je doet, en een foto van jezelf en je RX4.
Plaats reactie
Kai
Berichten: 6
Lid geworden op: 21-11-2011 12:52

Onze eerst RX4

Bericht door Kai » 21-11-2011 13:07

Wij hebben voor het eerst een RX4 Privilége 2.0 16V en zijn heel erg benieuwd hoe de auto de winter door komt.

Hiervoor hadden wij een Scenic model I waar wij veel problemen mee hebben gehad.

Voor mij was toen nooit meer een Renault maar de dealer heeft ons overgehaald om een RX4 nemen en hij durfde ons te verzekeren dat de RX4 hele goede en stevige auto's zijn.

Ik heb een lieve vrouw en twee kleine kinderen, dit is één van de reden dat ik een stevige betrouwbare auto wil.

Groet,
Kai

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Welkom.

Bericht door Dennis » 21-11-2011 16:58

Hallo Kai,

Allereerst hartelijk welkom op het RX4-Forum. Wens je vanaf deze kant veel plezier op ons forum toe. Heb mijn RX4 al een paar jaar en ben er nog steeds erg tevreden mee. Rij al een paar jaar zonder noemenswaardige problemen mee. Blijft een heerlijke auto met een hoog 'feel-good' gehalte, maar dat merk je de komende winter wel als het lekker sneeuwt.

Verder zul je op het forum ook lezen dat er enkele RX4-tjes wel de nodige problemen ondervonden hebben, maar ik denk dat je ook gewoon mazzel met een auto moet hebben.

TOT ZIENS OP HET FORUM.
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

Plaats reactie

Terug naar “Wie is wie”