Francisca

Stel je voor, denk hierbij aan wie je bent, wat je doet, en een foto van jezelf en je RX4.
Plaats reactie
Francisca
Beginner
Beginner
Berichten: 21
Lid geworden op: 27-05-2011 20:13

Francisca

Bericht door Francisca » 27-05-2011 20:44

Hallo!

Wij hebben vandaag voor mij mijn tweede RX4 gekocht nadat ik afgelopen maandag ben aangereden met mijn RX4 en deze nu helaas totall-loss is... :cry:
Gelukkig stond op Marktplaats dezelfde uitvoering weer, dus we hebben snel toegehapt!
Ben weer helemaal gelukkig! :D
Mijn man is nu bezig om de dubbele uitlaat die we onder de eerste hadden laten zetten, nu onder de nieuwe te monteren. Wel zo stoer! :wink:
Enige jammere is alleen dat de mijne nog geen 95.000 op de teller had en mijn nieuwe al over de 151.000... :? maarja... hopelijk kan ik hiermee ook weer een tijd vooruit! De vorige had ik sinds 2004. Die hadden we zelf vanuit Duitsland geïmporteerd.

Groetjes, Francisca.
Trotse bezitster van tweede RX4!

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Welkom!

Bericht door Dennis » 27-05-2011 22:52

Hallo Francisca,

Welkom op het forum! Spijtig te lezen dat er weer een RX4 minder is, maar wel leuk dat je weer een zelfde uitvoering van je RX4 gekocht hebt! Wens je veel plezier op dit forum toe, schroom niet om een bericht te plaatsen of een vraag te stellen. Ben trouwens wel benieuwd naar de foto van jullie nieuwe aanschaf!

PS: Zal wel lukken met die dubbele uitlaat toch? :wink:
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

Francisca
Beginner
Beginner
Berichten: 21
Lid geworden op: 27-05-2011 20:13

Bericht door Francisca » 28-05-2011 21:45

Hèè... vervelend... heel bericht getikt... alles weg!! Foutmelding; in je eerste 2 posts mag je geen links zetten... en dat waren de foto's... :?
Nou ja, dan is dit mijn tweede post en zal ik een poging doen om het in mijn derde post te plakken.
Trotse bezitster van tweede RX4!

Francisca
Beginner
Beginner
Berichten: 21
Lid geworden op: 27-05-2011 20:13

Bericht door Francisca » 28-05-2011 21:58

>>WAARSCHUWING<< Als je niet tegen gewonde RX4tjes kunt, moet je NIET verder scrollen... :mrgreen:



















Oké, je durft??

Dit was mijn RX4tje nog ter plekke nadat hij met een O pel V ivaro had gekust... :(
Afbeelding

Hier nadat de schade-expert was geweest... zo heb ik afscheid van 'm moeten nemen... :cry:
Afbeelding

Hier dan mijn nieuwe RX4, zoek de verschillen :wink:
Afbeelding

Met de uitlaat was prima gelukt. Vanmiddag heeft mijn man nog een beurt gegeven, was wel nodig zei hij! En hebben we via M arktplaats een nieuwe Hardyschijf op de kop getikt en die is mijn man nu as we speak aan het inbouwen. Dan kan ik er hopelijk weer voor een tijdje mee vooruit als niet weer iemand mij over het hoofd ziet. :? Toch knap eigenlijk hè, dat het iemand gelukt is! :mrgreen:
Trotse bezitster van tweede RX4!

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 28-05-2011 22:30

Onbegrijpelijk dat iemand je over het hoofd gezien heeft! :? Maar je tweede RX4 toont inderdaad enige gelijkenis met je 1e! Op dat krasje linksvoor na dan.... :wink:
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

Francisca
Beginner
Beginner
Berichten: 21
Lid geworden op: 27-05-2011 20:13

Bericht door Francisca » 28-05-2011 23:12

Yessss! Net nadat ik mijn tiende berichtje had geplaatst, zag ik dat ik mijn eerste rode balletje bij mijn profielnaam heb "verdiend"!! :lol: :lol:
Eens kijken hoeveel ik er ga volmaken... :wink:

En om mijzelf nog ietsje meer voor te stellen; ik woon met mijn manlief in het zuid-Limburgse Heuvelland met onze 2 kindjes, een meisje van 4,5 jaar een een ventje van bijna 2 jaar.
Trotse bezitster van tweede RX4!

Miracle Mile
Ere Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 18-02-2009 00:45

Bericht door Miracle Mile » 30-05-2011 02:31

Francisca schreef:
Afbeelding

Hier dan mijn nieuwe RX4, zoek de verschillen :wink:
Afbeelding
Ha leuk! een zoek de verschillen puzzel....

Nou eh...
De RX4 4 op de eerste foto heeft de linker koplamp, motorkap en zijscherm een beetje stuk, staat naast een groene Fiat Punto geparkeerd voor een grijze loods op een stoep van steentjes van 10x20 cm in halfsteens verband gelegd.
De RX4 op de tweede foto heeft de linker koplamp, motorkap en zijscherm NIET stuk en staat voor een bakstenen muur met op de achtergrond een blauwe garagedeur, en zijn de velgen een stuk vuiler dan bij de auto op foto 1, het bakstenenpatroon waarop deze auto echter geparkeerd staat is een diagonaal halsteens verband met steentjes van 20x20...

Zo kom ik een heel eind toch?

:D :wink:

Miracle Mile
Ere Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 18-02-2009 00:45

Bericht door Miracle Mile » 30-05-2011 02:35

En.... bijna vergeten:

Welkom op dit forum!

Na meer dan 90 berichten heb je 4 balletjes.....

:wink:

Francisca
Beginner
Beginner
Berichten: 21
Lid geworden op: 27-05-2011 20:13

Bericht door Francisca » 23-06-2011 22:58

Au... dit doet pijn... mijn oude RX4.... :cry:

klik
Trotse bezitster van tweede RX4!

Miracle Mile
Ere Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 18-02-2009 00:45

Bericht door Miracle Mile » 28-06-2011 01:54

Dit is natuurlijk heel vervelend om je ouwe trouwe RX4 zo terug te vinden op internet.

Je zou bijna zeggen, en dat is allerminst onaardig bedoelt; "de een zijn dood is de ander zijn brood"...... :roll:

Plaats reactie

Terug naar “Wie is wie”