Even voorstellen

Stel je voor, denk hierbij aan wie je bent, wat je doet, en een foto van jezelf en je RX4.
Plaats reactie
Jelle60
Berichten: 2
Lid geworden op: 08-12-2010 15:34

Even voorstellen

Bericht door Jelle60 » 11-12-2010 11:23

Hallo,
Mijn naam is Jelle, en ben nu een jaar in het bezit van een RX4 benzine uit 2000. Ik woon in Stiens (7 km boven Leeuwarden) samen met mijn vrouw, zoon en dochter. Mijn zoon is helemaal autogek, en vooral op de RX4. We krijgen regelmatig complimenten over de auto. Natuurlijk zijn er ook mensen die het model niet mooi vinden, kwestie van smaak. Ik doe zelf het onderhoud en de reparaties aan mijn RX4, omdat mijn vorig beroep automonteur was. Kom in feite alleen maar in de garage voor de APK. Dit is mijn 3e Renault, ben begonnen met een Megane- Scenic diesel en daarna met een Scenic 2 op LPG. Deze auto is mij slecht bevallen, geen problemen met de LPG installatie, maar veel andere (bekende) storingen. De RX4 bevalt op zich goed, maar bij 100.000 km kwamen er toch problemen. Gelukkig zijn de meeste opgelost tijdens de garantieperiode, zoals het vervangen van de nokkenasversteller en de Hardyschijf. Zelf heb ik buiten de garantie om de linker portiervanger vervangen en de rubbers in de achterbrug. Nu begint de linker portiervergrendeling te haperen. Ik weet zo niets meer te bedenken dus laat ik het hier bij. Zou ik iemand kunnen helpen met een technische vraag dan doe ik dit graag.

Jelle

Plaats reactie

Terug naar “Wie is wie”