Nieuwe hobby

Stel je voor, denk hierbij aan wie je bent, wat je doet, en een foto van jezelf en je RX4.
Plaats reactie
bluesalomon
Vaste Gast
Vaste Gast
Berichten: 164
Lid geworden op: 23-06-2010 21:38

Nieuwe hobby

Bericht door bluesalomon » 23-06-2010 22:09

Wij hebben onlangs een blauwe salomon dci gekocht, de benzineversie was een beetje schaars in die kleur.
Na de eerste storing te hebben opgelost, konden we op pad en vooral van het pad af, in de kuil van ijmuiden.
Lekker luxe terreinrijden met de hele familie.
Het valt in het geheel niet tegen hoe makkelijk hij door het zand gaat.
Bij deze wilde ik me even aanmelden.

Gr Mark
______________________
Beter van de weg af, dan van het pad!

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 23-06-2010 23:27

Hallo Mark,

Welkom op het forum! Leuk om te lezen dat er nu een tweede RX4 Salomon op het forum zit! En nog een blauwe ook...

De RX4 zie je al niet vaak op de weg, maar met de RX4 Salomon heb je iets bijzonders in handen. De RX4 Salomon is een zgn. Serie Limitee waarvan er niet heel veel van gemaakt zijn. Ter ere van het X-Adventure World Tour heeft Renault i.s.m. Salomon sportartikelen deze bijzondere uitvoering geproduceerd. Op basis van deze uitvoering is later de Sports Way in productie gegaan.

Heb zelf de 2.0 liter benzine uitvoering en die bevalt me prima. Nogmaals veel plezier op het forum en uiteraard met je blauwe RX4 Salomon!
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

rollo
Ere Lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 27-10-2008 15:17

Bericht door rollo » 26-06-2010 08:38

Welkom hier! Veel plezier met je RX4!

Gast

Re: Nieuwe hobby

Bericht door Gast » 28-06-2010 19:59

bluesalomon schreef:Wij hebben onlangs een blauwe salomon dci gekocht, de benzineversie was een beetje schaars in die kleur.
Na de eerste storing te hebben opgelost, konden we op pad en vooral van het pad af, in de kuil van ijmuiden.
Lekker luxe terreinrijden met de hele familie.
Het valt in het geheel niet tegen hoe makkelijk hij door het zand gaat.
Bij deze wilde ik me even aanmelden.

Gr Mark
Goede keus Mark, veel rijplezier. Ik heb wel een vraagje, wat is de kuil voor een plek? Openbaar gebied of iets anders? Wij zoeken namelijk plekken om eens iets anders onder de wielen te hebben. Vandaar.

Renaultfreak
Regelmatig Bezoeker
Regelmatig Bezoeker
Berichten: 57
Lid geworden op: 08-11-2008 21:45

Bericht door Renaultfreak » 14-07-2010 09:47

Welkom!
Alexandra de Renaultfreak

Renault Scenic RX4 2.0-16V pack cuir (nov. 2000)

RemcoH1980
Beginner
Beginner
Berichten: 32
Lid geworden op: 01-05-2014 12:13

Bericht door RemcoH1980 » 11-05-2014 11:50

Mark, ik heb uiteraard als nieuwe rijder het eea op google opgezocht qua RX4. Is het stuk van de Autoweek review toevallig van jouw hand of nog toevalliger dezelfde 'nick' name?! Mooi stuk in ieder geval.

http://www.autoweek.nl/autoreview/35753 ... rx4-20-16v
Voormalig Alfa rijder gaat op de RX4 toer ;-)

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 12-05-2014 00:28

Heb een donkerbruin vermoeden dat het Mark is! :wink:
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

bluesalomon
Vaste Gast
Vaste Gast
Berichten: 164
Lid geworden op: 23-06-2010 21:38

Stukjes schrijven over rx-en

Bericht door bluesalomon » 14-05-2014 21:14

Ja, dat heb ik gedaan ja, maar nooit de moeite genomen de juiste foto erbij te plaatsen.

En de Kuil is een terrein, en verder niets. Geen hek, geen uitbater, geen slagboom of iets dat geld uit je zak probeert te krijgen. Je kan je voorstellen hoe druk het is in het weekend.
Als je een beetje buiten de tijden komt dat iedereen tijd heeft kan je er heerlijk met je RX oefenen. Het blad autoweek is er ook al een paar keer geweest om een reportage te maken. En hoe het er verder uitziet kan je zien op de foto's van de meeting van oktober.

Onze RX heeft inmiddels een nieuwe eigenaar......
Pas is Drouwen geweest met de caravan, navi stuurde ons diverse keren over onverharde paden.....dan mis je je trouwe RX4 ineens weer heel erg.
:cry:
______________________
Beter van de weg af, dan van het pad!

Arnoud
Vaste Gast
Vaste Gast
Berichten: 192
Lid geworden op: 13-05-2013 09:34

Bericht door Arnoud » 14-05-2014 22:06

Mocht er iemand besluiten naar de kuil te gaan, let me know, ik woon bijna om de hoek en wil graag weer een keer heen, maar niet in mijn eentje. Je weet t nooit,toch.
LIFE IS GOOD, WHILE DRIVING A RX4
NOTHING BEATS THE GOOD OLD RX4
ENJOY LIFE, DRIVE RX4

Plaats reactie

Terug naar “Wie is wie”