voorstellen

Stel je voor, denk hierbij aan wie je bent, wat je doet, en een foto van jezelf en je RX4.
Plaats reactie
Stinus
Berichten: 3
Lid geworden op: 15-03-2019 21:32

voorstellen

Bericht door Stinus » 18-03-2019 10:49

Beste iedereen,

Ik een 42 jarige Renault liefhebber en ik heb een aantal hobby-auto's. oa Avantime en R25 V6 Turbo. De Scenic RX4 is uiteraard ook een must in deze collectie. Ik heb deze wagen nu intussen een jaar. Het betreft een RX4 2.0 privilege met alle opties.
4X4 rijden heeft me steeds aangesproken en nu hoop ik via deze weg een aantal zaken te combineren, namelijk met diverse RX4's het zachte 4x4-pad betreden.
Ik lees links en rechts dat het stil is op het forum, maar de RX4 verdient een actief groep liefhebbers.
In het verleden ware er bijeenkomsten heb ik begrepen. in België is er een 4X4-club die open staat voor iedereen. De softroaders zonder lage versnellingen zijn ook toegestaan en zijn af en toe op pad in België en daarbuiten. Zandwegen, zachte hellingen en wanneer er het wat groffer aan toegaat is er altijd een bypass voor de softroaders...

groeten uit België,
Stein Vanluffelen

sirmartin
Ere Lid
Berichten: 127
Lid geworden op: 27-03-2014 22:01

Re: voorstellen

Bericht door sirmartin » 21-08-2019 21:17

Hallo Stein,

Je staat nog verteld wat een RX4 kan doen in het terrein. Met een ander setje banden kom je nog verder.
Natuurlijk is het geen offroader met lage gearing and difflocks maar toch.
Ik ben regelmatig in de Ardenne van het pad af gegaan, heb 12 jaar Land Rover Series gereden, dan durf je wat meer met een auto ;-)
Helaas nu geen RX4 meer maar een Suzuki Ignis met 4 wiel aandrijving, tracktion control uit en de weg af.

https://www.youtube.com/watch?v=cxd7sGIaa0M

Riviertje doorwaden stelt niet veel voor maar is wel leuk.

Groeten,
Martin
RX4 en Intuïtief boogschieten (bare bow), vulpennen en electronen versnellen.

Stinus
Berichten: 3
Lid geworden op: 15-03-2019 21:32

Re: voorstellen

Bericht door Stinus » 07-11-2019 19:49

Beste Martin,

Dank voor je bericht. Welke banden zou je aanraden voor een RX4 als je wat modder te lijf wil gaan?

Groeten,
stein

sirmartin
Ere Lid
Berichten: 127
Lid geworden op: 27-03-2014 22:01

Re: voorstellen

Bericht door sirmartin » 16-04-2020 22:03

Hoi Stein,

Ik heb je vraag helemaal gemist. Ik had er gewone wegbanden onder zitten omdat ik toch 95% op de weg reed. Dus heb geen ervaring met andere banden met meer offroad profiel. Dus kan je niet echt goed helpen.

Groeten,
Martin
RX4 en Intuïtief boogschieten (bare bow), vulpennen en electronen versnellen.

Plaats reactie

Terug naar “Wie is wie”