Wat vinden wij van de Dacia Duster

Hier kan je alles kwijt wat niet met de RX4 te maken heeft, maar je wel wil delen.
Gast

Wat vinden wij van de Dacia Duster

Bericht door Gast » 01-02-2010 23:30

De RX4 krijgt een opvolger. Ik bedoel niet die Samsung (Koleos) maar de Dacia Duster.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik mag hem wel en als de kosten van mijn auto zo hoog blijven komt er misschien wel een (Z)(D)uster-forum.....

rollo
Ere Lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 27-10-2008 15:17

Bericht door rollo » 03-02-2010 22:47

Ik heb gestemd voor, Mag er best zijn!

Dit is hem toch?
Afbeelding

alhoewel ik het prototype toch mooier vind....
Afbeelding
:D :D

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

ach

Bericht door Dennis » 03-02-2010 23:22

Ik vind de nieuwe RX4 toch leuker! :wink:


Afbeelding
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

Gast

Bericht door Gast » 04-02-2010 19:28

Ja die proto die wil ik, NU! Maar helaas is er een iets behoudender weg gekozen. Trouwens een leuk geshopte RX4 die gele. Net een iets andere motorkap en andere grilletjes. Die Koleos is het overigens helemaal niet.
Afbeelding
[/img]

Miracle Mile
Ere Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 18-02-2009 00:45

Re: Wat vinden wij van de Dacia Duster

Bericht door Miracle Mile » 25-03-2010 23:51

LupoRX4 schreef:De RX4 krijgt een opvolger. Ik bedoel niet die Samsung (Koleos) maar de Dacia Duster.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik mag hem wel en als de kosten van mijn auto zo hoog blijven komt er misschien wel een (Z)(D)uster-forum.....
Ik word al zwetend wakker bij de gedachte van m'n schoonmoeder in d'r duster....
Laat ik de gedachten van het automerk Dacia met een type genoemd naar bovengenoemd en gevreesd kledingstuk nog geheel buiten beschouwing......

:D

menno
Berichten: 9
Lid geworden op: 19-03-2010 20:48

dacia

Bericht door menno » 16-04-2010 21:20

maar die Dacia duster is toch geen 4x4 dussss :roll: dat is nix :cry: ziet er welgoed uit vind ik 8) greetz Menno

Gast

Re: dacia

Bericht door Gast » 19-04-2010 22:57

menno schreef:maar die Dacia duster is toch geen 4x4 dussss :roll: dat is nix :cry: ziet er welgoed uit vind ik 8) greetz Menno
BONK? Als de Duster geen 4x4 heeft dan weet ik niet wat ze precies bedoelen met vierwielaandrijving. Als dat geen 4x4 is dan heeft onze fel begeerde RX4 ook geen 4x4 ...

Gast

Bericht door Gast » 09-05-2010 10:39

Voorzichtig informeer ik jullie over mijn onzalige plannen de RX4 te vervangen door een Dacia.

Weest gerust vrienden! De dealer geeft zo weinig terug dat zelfs met de lage prijs van een Duster Laureate er een groot gat overblijft.

Motivatie: Het is een Diesel, niet gewild, moeilijk te verkopen, incourant model, te dure techniek, veel onderhoudskosten.

Enig voordeel was er ook, de auto zag er zeer verzorgd uit en de techniek is in topconditie.

Kortom: Onze auto's waren een leuke uitvinding van Renault maar nu het er op aankomt zijn ze er achter gekomen dat de RX4 een mislukking is geweest.
Zelfs een trouwe klant (vanwege de dealerafhankelijkheid) hoeft niet te rekenen op een fatsoenlijk inruilbedrag.

We rijden dus even door.

Gast

Bericht door Gast » 03-06-2010 21:25

Ben nog maar net een trotse RX4 bezitter maar ik vind dit (op foto) wel een erg mooie auto ....

menno
Berichten: 9
Lid geworden op: 19-03-2010 20:48

4x4 duster

Bericht door menno » 09-06-2010 20:46

ja die Duster is wel 4x4..... maar ook zonder 4x4 te koop en maar met een 1.6 motor benzine :? dus voor caravanners weer net niet genoeg :roll: en voor een diesel rijd ik niet genoeg km per jaar :cry: maar ik vind m wel mooi verder!! groet Menno

Plaats reactie

Terug naar “Forum Cafe”