Kadjar on youtube

Kun je de RX4 ergens mee vergelijken?
Plaats reactie
sirmartin
Ere Lid
Berichten: 127
Lid geworden op: 27-03-2014 22:01

Kadjar on youtube

Bericht door sirmartin » 28-05-2015 23:16

En hier is ie dan ...

https://www.youtube.com/watch?v=iLv4ZyHCUsk

https://www.youtube.com/watch?v=UyKLdekTTaI

Vind alleen dat Autoweek zijn huiswerk moet doen want ik vindt de RX4 toch de eerste SUX/Crossover .... of is het een MPV. Ok ouder dan 10 jaar.

De Koleos zie ik de afgelopen weken ook steeds meer rijden, vreemd voor de 1262 exemplaren die er van zijn verkocht, of vallen ze nu ineens op. Vind hem er niet slecht uitzien.

Martin
RX4 en Intuïtief boogschieten (bare bow), vulpennen en electronen versnellen.

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 29-05-2015 18:24

Ach...

Meestal zijn deze zogenaamde 'kenners' weinig origineel en vertalen ze de recensie van hun Duitse of Britse collega 1:1. Helaas hebben ze meestal al een duidelijke mening over Renault en dat laten ze blijken ook.

Lekker belangrijk! 8)
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

sirmartin
Ere Lid
Berichten: 127
Lid geworden op: 27-03-2014 22:01

Bericht door sirmartin » 29-05-2015 18:42

Ach ja ik heb er verder ook niks mee, het is leuk om de Kadjar nu te zien rijden. Grappig dat het platform er onder de Nissan Qashqai is.
Voor mijn werk rij ik nu veel Nissan Note en die had een kleine beurt nodig dus ik moest een uurtje wachten en heb toen in de garage alle Nissan en Hyundai modellen goed bekeken.

Ik vindt de Nissan Juke wel een grappig karretje, collega's vinden het afgrijselijk. Tja je vind hem mooi of totaal niet. Ik vind het ook wel weer een dure auto van tussen de 17 en 27 duizend euro. Heb nog even gekeken naar lease maar dan is is rond de 410 euro per maand.
Ach mijn RX4 kost me ook 400 euro per maand op dit moment. Aanschaf en alle kosten opgeteld gedeeld door het aantal maanden dat ik er in rij. Sinds april vorig jaar.
En ik vindt de RX4 nog zo leuk dus voorlopig komt er geen andere auto. Ook al is de RX4 best dorstig. Ach niks leukers dan een petje achterstevoren in een Golf met invoegen op de snelweg er uit rijden met een ei op wielen.

Martin
RX4 en Intuïtief boogschieten (bare bow), vulpennen en electronen versnellen.

Plaats reactie

Terug naar “Opvolgers van de RX4”