Hallo Dennis,
De RX4 is inmiddels kosteloos gerepareerd door de Suzuki garage. Omdat ik natuurlijk een type Ignis heb gekozen die de gemiddelde Nederlander niet koopt. allwheel drive en nog wat opties. Moet deze nog in mekaar geknutseld worden in Japan en per roeiboot naar Nederland.
Schatting is dat deze pas in november leverbaar is. Om de tijd te overbruggen zou ik van de garage een inruil auto mogen gebruiken,
aangezien mijn RX4 ook inruil is kwam de garage op het super idee om de RX4 eens te bekijken en te repareren. Binnen een dag was deze gerepareerd, hij reed op 3 cilinders, bobine was doorgeslagen. Kwaaltje bij die blokken, boord computer komt dan niet met een foutmelding.
Duss gratis reparatie, perfecte service van Suzuki Vlissingen en zo rij ik nog een half jaar langer door in mijn RX4, een a twee maal per week Vlissingen-Roosendaal voor mijn werk en in augustus nog een vakantie in de UK.
RX4 is een heerlijke auto maar het blijft Franse techniek en de auto lust best wel een slok benzine, de wegenbelasting is ook aan de hoge kant. Moet wel zeggen dat de auto mij nog nooit in de steek heeft gelaten. Dusss voorlopig nog RX4 rijden :-) Heerlijke ruime auto.
Groeten,
Martin
Het wordt een knal oranje ... net als het miniatuur model wat ik al heb.

RX4 en Intuïtief boogschieten (bare bow), vulpennen en electronen versnellen.