3e Meeting (2013) in de kuil!

Zondag 27 oktober 2013
Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Re: Update: 3e meeting.

Bericht door Dennis » 16-09-2013 18:30

Dennis schreef:Wie willen er mee:

Blue Salomon
Arnoud
Aard
Dennis

Kop is er af...
En daar komt Patrick bij...

:D

Blue Salomon
Arnoud
Aard
Dennis
Patrick
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 16-09-2013 22:44

gadgeteer schreef:
Dennis schreef:Welnee joh...

Eerst bekijken wie er mee willen en dan een datum prikken... Meeste kunnen wel in het weekend bijvoorbeeld. Bij de vorige meeting in Brabant sneeuwde het constant en was het al een uitdaging om de bestemming te bereiken en toen kwamen we vanuit alle windstreken veilig aan!

En ik weet uit ervaring dat zo'n meeting onvergetelijk is... :D
Een uitdaging om de bestemming te bereiken? Jij rijdt toch niet per ongeluk een Mazda RX4 he? :twisted:

Maar zonder gekheid, onregelmatig werk en onzekere tijden op het werk..

Ik hoop het te halen en zal anders zeker mijn best doen om in de zomer van 2014 iets te organiseren.

:arrow: EH, BEN JE AL MET EEN 4E MEETING BEZIG? :D
:arrow: ACH HET EEN SLUIT HET ANDERE NIET UIT TOCH? :wink:
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

Aart Mastebroek
Beginner
Beginner
Berichten: 44
Lid geworden op: 26-08-2013 16:34

Aard is Aart?

Bericht door Aart Mastebroek » 17-09-2013 09:53

Hi,
Ik zie bij de meeting-deelnemers de naam Aard staan. Wordt daar Aart mee bedoeld? Dat ben ik namelijk :P .

Ik zou het idd leuk vinden om zo'n dag mee te maken en jullie ervaringen te delen.

Groeten uit Spakenburg...

vleksmax
Beginner
Beginner
Berichten: 40
Lid geworden op: 02-08-2010 16:18

Meeting

Bericht door vleksmax » 17-09-2013 10:30

Is er al bekent op welke datum dit gaat gebeuren?
Wellicht dat mijn vrouw en ik ook ff die kant op komen.

Grtz VleksMax
Being Australian is about driving in a German car to an Irish pub for a Belgian beer, and then travelling home, grabbing an Indian curry or a Turkish kebab on the way, to sit on Swedish furniture and watch American shows on a Japanese TV.

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 17-09-2013 13:21

Yep met Aard bedoelde ik Aart... Sorry!

@ Vlekmax; vul je voorkeur voor een maand in bij de poll en dan gaan we specifieke data prikken.
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Update

Bericht door Dennis » 19-09-2013 21:17

Vooralsnog gaat de voorkeur uit naar de kuil in oktober. Laten we het nog een paar dagen aankijken en dan een poll met een aantal voorkeursdata te starten. Wat vinden jullie daarvan?

@ Arnoud en bleusalomon;

jullie komen uit die omgeving; kunnen jullie alvast een opzetje maken waar we elkaar eenvoudig kunnen treffen voor een kop koffie. (Wegrestaurant of zo)

@ ALLEN!
Dan kunnen we de plannen wat concreter maken namelijk. Willen we bijvoorbeeld eerst tourtochtje / puzzeltocht door de omgeving of gaan direct naar de kuil?

Lijkt mij persoonlijk leuk om elkaar onder het genot van een bakkie beter te keren kennen om vervolgens met onze RX4-tjes na een leuk ritje even de kuil in te duiken... 8)
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

Arnoud
Vaste Gast
Vaste Gast
Berichten: 192
Lid geworden op: 13-05-2013 09:34

Idee ?

Bericht door Arnoud » 22-09-2013 11:20

Ik heb t met mn vrouw besproken en treffen kunnen we bij mij thuis, koffie en wat lekkers. Op 2 minuten loopafstand is een megaparkeerplaats bij de praxis en de gamma waar we allemaal de auto kwijt kunnen. Zeker op zondag. Hier vlakbij is de polder en daar kunnen we wel een leuke toertocht doen en dan op weg naar zaandam waar nog een soort van afgraving is waar we kunnen rijden. Daarnaast is ook een soort van parcour met gras en modder waar je je lekker zou kunnen uitleven :lol: Ik heb dat deel alleen nog maar lopend verkend omdat ik bang ben als ik daar met de auto in ga en vast zou komen te zitten, je dan een probleem hebt. Wellicht iets om met zn allen te doen. Het weekend van 3 en 4 kan ik in ieder geval alvast niet. De kuil en Zaandam liggen ongeveer een half uurtje rijden van elkaar af. We zouden met een pont naar de overkant van t kanaal kunnen en dan over de sluizen terug richting de kuil of weer via de polder terug.

#ikhebderzinan. 8) :mrgreen:
Afbeelding
een ander deel van de kuil
LIFE IS GOOD, WHILE DRIVING A RX4
NOTHING BEATS THE GOOD OLD RX4
ENJOY LIFE, DRIVE RX4

Arnoud
Vaste Gast
Vaste Gast
Berichten: 192
Lid geworden op: 13-05-2013 09:34

Bericht door Arnoud » 22-09-2013 11:23

deze foto hoort bij de tekst;
1/3e deel van de kuil na een hevige regenbui

Afbeelding
LIFE IS GOOD, WHILE DRIVING A RX4
NOTHING BEATS THE GOOD OLD RX4
ENJOY LIFE, DRIVE RX4

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 22-09-2013 12:10

Nou dat klinkt tot nu toe al heel erg leuk! Krijg er weer helemaal zin in!

Afbeelding

Zal vanavond een poll starten met verschillende data om op te geven!
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

bluesalomon
Vaste Gast
Vaste Gast
Berichten: 164
Lid geworden op: 23-06-2010 21:38

De Kuil en waar je vooral niet moet komen.

Bericht door bluesalomon » 22-09-2013 21:39

Wat een enthousiasme, lekker hoor.
Het gaat nog druk worden.

Ik heb een opvouwbaar legerschepje voor mijn verjaardag gehad, die heeft een vaste plaats in de auto.
In de middelste kuil moet je uit de buurt van het riet blijven. Daar is het drassig
Mijn collega reed zijn 4wd suzuki-tje daar vast, en een Hummer kreeg hem niet meer los. Uiteindelijk bracht een toevallig passerende Mercedes unimog uitkomst, die redde het wel. Als je dat met een RX4 doet, kan je op zoek naar een andere. Uit de buurt van het water blijven. De rest is super goed te berijden.

Hoogtij Zaandam kom ik wekelijks langs, daar staan hele grote borden dat je er niet in mag.

Wat je ziet als je een bult op rijdt:

Afbeelding
______________________
Beter van de weg af, dan van het pad!

Plaats reactie

Terug naar “3e Renault RX4 meeting, 27-10-2013.”