3e Meeting (2013) in de kuil!

Zondag 27 oktober 2013
Arnoud
Vaste Gast
Vaste Gast
Berichten: 192
Lid geworden op: 13-05-2013 09:34

Bericht door Arnoud » 23-09-2013 15:49

Dat Hoogtij zaandam wat jij bedoelt, is dat langs het kanaal tussen die 2 rotondes in ? Want naar mijn weten mag je daar wel rijden, ik heb daar tenminste geen borden gezien of ze moeten pas geplaatst zijn. Als het niet zou mogen is dat wel jammer want t ziet er wel leuk uit daar.
Afbeelding
dusssssssss...........
LIFE IS GOOD, WHILE DRIVING A RX4
NOTHING BEATS THE GOOD OLD RX4
ENJOY LIFE, DRIVE RX4

bluesalomon
Vaste Gast
Vaste Gast
Berichten: 164
Lid geworden op: 23-06-2010 21:38

Verboden toegang

Bericht door bluesalomon » 23-09-2013 19:42

Dit bord staat al een paar jaar bij de rotonde bij Hoogtij Zaandam
Verboden toegang volgens art. zus en zo.
En niet betreden, gevaarlijk terrein op het bord eronder.
Als de politie komt ben je de sjaak lijkt me.

Afbeelding


Ook ik ben op zoek naar alle alternatieven, maar tegenwoordig is alles afgehekt of met borden behangen.
Vroeger werd in het westelijk havengebied ook naar hartelust gereden, maar nu hangt er aan ongeveer elke lantaarnpaal een bord met verboden te crossen. Twiske oostzaan, Zandvoort, alles is verboden. Behalve de kuil.
Als ze die ook nog sluiten is het hek van de dam.
Een paar jaar geleden zijn ze met 200 crossmotoren het klimduin in Schoorl op gereden als protest, omdat men nergens meer terecht kon.
Jammer, maar er zijn weinig bestuurlijke mensen die gemotoriseerde hobby's in de natuur een warm hart toedragen.
______________________
Beter van de weg af, dan van het pad!

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Re: Idee ?

Bericht door Dennis » 23-09-2013 20:12

Arnoud schreef:Ik heb t met mn vrouw besproken en treffen kunnen we bij mij thuis, koffie en wat lekkers. Op 2 minuten loopafstand is een megaparkeerplaats bij de praxis en de gamma waar we allemaal de auto kwijt kunnen. Zeker op zondag. Hier vlakbij is de polder en daar kunnen we wel een leuke toertocht doen en dan op weg naar zaandam waar nog een soort van afgraving is waar we kunnen rijden. Daarnaast is ook een soort van parcour met gras en modder waar je je lekker zou kunnen uitleven :lol: Ik heb dat deel alleen nog maar lopend verkend omdat ik bang ben als ik daar met de auto in ga en vast zou komen te zitten, je dan een probleem hebt. Wellicht iets om met zn allen te doen. Het weekend van 3 en 4 kan ik in ieder geval alvast niet. De kuil en Zaandam liggen ongeveer een half uurtje rijden van elkaar af. We zouden met een pont naar de overkant van t kanaal kunnen en dan over de sluizen terug richting de kuil of weer via de polder terug.

#ikhebderzinan. 8) :mrgreen:
Afbeelding
een ander deel van de kuil
Ach op verschillende plekken staan borden dat er ergens niet in mag of weet ik wat voor een verbod. :? Er is nog altijd een verschil tussen off road rijden en door een beschermd gebied crossen lijkt me. Met de groene code in gedachte zal ik maar zeggen. 8) Ik kan uit eigen ervaring melden dat ik al vaker dergelijke borden heb genegeerd en er met een waarschuwing vanaf kwam. :roll:

Dus het bovenstaande plan lijkt mij eigenlijk een prima daginvulling; verzamelen bij een praxis, koffie, landelijke tocht met stuk wat RX4 in een sliert om tot slot bij bijvoorbeeld een kuil of afgraving te eindigen... en daar wat foto's te maken. Nogmaals lijkt mij een prima plan. 8)

@Arnoud; Stuur me een PB welke data jullie in ieder geval kunnen in oktober dan kan ik een poll / data vraag plaatsen.
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

Arnoud
Vaste Gast
Vaste Gast
Berichten: 192
Lid geworden op: 13-05-2013 09:34

Bericht door Arnoud » 24-09-2013 09:45

Kom net uit zaandam en bij nadere inspectie is de zandafgraving inmiddels wel erg vlak en alleen maar mul zand. Die andere kant is inmiddels zo begroeid dat je de te volgen weg niet eens meer ziet en dat is voor mij een reden om er niet in te gaan. Ik wil mn mooie auto wel graag heel houden. Er staat inderdaad een bord met verboden toegang voor crossmotoren en andere gemotoriseerde voertuigen. Alleen kan je er via een andere weg ook in en daar staat geen bord. Wat je niet weet, dat is er niet, toch ?

Maar dit alles hoeft geen reden te zijn om er in ieder geval even te gaan kijken. Als we die landelijke route rijden kunnen we er beslist even gaan kijken, dan kan ieder voor zich besluite of deze of genen erin gaat, toch ??

Kanniewachten.
LIFE IS GOOD, WHILE DRIVING A RX4
NOTHING BEATS THE GOOD OLD RX4
ENJOY LIFE, DRIVE RX4

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 24-09-2013 10:26

Mee eens! Een ieder kan voor besluiten om iets wel of niet te doen. Gaat erom dat we een gezellige meeting hebben en als je het zand in wil is dat geheel voor eigen rekening. Zien we tegen die tijd wel en ik bekijk toch altijd eerst het terrein voordat ik erin duik.. 8)
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

Plaats reactie

Terug naar “3e Renault RX4 meeting, 27-10-2013.”