Nieuwjaarsrit?

Zondag 27 oktober 2013
Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 14-12-2010 20:46

Juist bij deze koude dagen bewijst de RX4 z'n nut op slecht begaanbare (Gladde) wegen, dus ik kan jouw reactie goed voorstellen. Het blijft nu eenmaal een auto met een hoog 'feel good' gehalte, juist in deze winterse omstandigheden.

De 3e meeting hoeft niet perse dezelfde als afgelopen jaar te zijn, maar al die RX4-tjes in de sneeuw was gewoon geweldig om te zien. Vooral al die voorbijgangers die hun nek zowat verdraaide als we voorbij kwamen...

Lijkt me in ieder geval weer leuk om met een aantal RX4-tjes een leuke tocht te maken. Bij voorkeur in de sneeuw! :D

De Route van Januari hebben we nog maar als iemand een andere mooie omgeving voor een rit weet kan dit natuurlijk ook.
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

vleksmax
Beginner
Beginner
Berichten: 40
Lid geworden op: 02-08-2010 16:18

Meeting

Bericht door vleksmax » 03-01-2011 14:19

Is er al iets bekent wanneer we bij elkaar willen komen. ben erg benieuwd, maar ook erg druk de komende tijd, want Carnaval staat voor de deur..

Grtz VleksMax
Being Australian is about driving in a German car to an Irish pub for a Belgian beer, and then travelling home, grabbing an Indian curry or a Turkish kebab on the way, to sit on Swedish furniture and watch American shows on a Japanese TV.

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 03-01-2011 20:26

Hoi Vleksmax,

Mij maakt de datum of locatie i.p. weinig uit, maar tot op heden weinig reactie op voorstel 3e meeting gehad.

We kunnen de rit van vorig jaar herhalen of ergens anders een mooie tocht plannen. Verder denk ik dat we binnenkort gewoon een paar data moeten voorstellen en kijken wie er komen wil.
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Oproep...

Bericht door Dennis » 09-03-2011 20:44

Gezien het aantal reacties schat ik de kans op een 3e meeting momenteel erg klein...


Mochten jullie desondanks toch iets willen organiseren dan hoor ik dat graag en ben ik uiteraard van de partij.
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

vleksmax
Beginner
Beginner
Berichten: 40
Lid geworden op: 02-08-2010 16:18

Bericht door vleksmax » 28-03-2011 17:52

Ja, die mening ben ik ook toegedaan....

Hou het maar bij die RX4 en die ik af en toe onderweg tegen kom...

Grtz VleksMax
Being Australian is about driving in a German car to an Irish pub for a Belgian beer, and then travelling home, grabbing an Indian curry or a Turkish kebab on the way, to sit on Swedish furniture and watch American shows on a Japanese TV.

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 28-03-2011 18:23

Jammer is het wel, want allemaal RX4-tjes bij elkaar ziet er wel gaaf uit. Verder is het leuk om andere liefhebbers te spreken over hun ervaringen met de RX4. Ach wat nu niet komt wellicht nog... :?
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

Plaats reactie

Terug naar “3e Renault RX4 meeting, 27-10-2013.”