verschillende dingetjes

Beschrijf hier wat je aan je RX4 gedaan hebt of hebt laten doen.
Plaats reactie
gekke_jantje
Beginner
Beginner
Berichten: 15
Lid geworden op: 01-09-2013 13:05

verschillende dingetjes

Bericht door gekke_jantje » 24-01-2015 10:42

lekker het nieuwe jaar beginnen met een lijstje rare dingetjes. Als iemand nog tips heeft om t ('do it yourself') te fixen, dan hoor ik ze graag (want ik ben niet zo een held in dingen fixen):

Brandstof klepje: dat leuke plastic kapje is afgebroken op een lullig plekje. weet niet of t te lijmen valt, iemand ervaring?

Deur vergrendeling sensor: dat plastic dingetje dat bijhoudt of je deur open of dicht is, is naar binnen geklapt doordat ik in de haast m'n laptop er tegenaan kwakte. Iemand een idee hoe dat te fixen?

5de versnelling: versnellingsbak is lekker soepel en schakelt heerlijk, maar ik krijg m niet in de vijfde versnelling. meer dan honderd in z'n vier is niet erg relaxed rijden, dus als iemand ideeen hierover heeft, dan hoor ik ze graag.

Andere, meer gangbare probleempjes zijn er ook, maar dit zijn de dingetjes waar ik graag naar de ervaringen van anderen vraag. Zou tof zijn als je me kunt helpen, aangezien reserve delen erg moeilijk te krijgen zijn hier in Maleisie....
Better to light a candle than to curse the darkness.

gekke_jantje
Beginner
Beginner
Berichten: 15
Lid geworden op: 01-09-2013 13:05

Re: verschillende dingetjes

Bericht door gekke_jantje » 11-04-2015 11:18

Niemand ervaring met dergelijke zaken?

gekke_jantje schreef:lekker het nieuwe jaar beginnen met een lijstje rare dingetjes. Als iemand nog tips heeft om t ('do it yourself') te fixen, dan hoor ik ze graag (want ik ben niet zo een held in dingen fixen):

Brandstof klepje: dat leuke plastic kapje is afgebroken op een lullig plekje. weet niet of t te lijmen valt, iemand ervaring?

Deur vergrendeling sensor: dat plastic dingetje dat bijhoudt of je deur open of dicht is, is naar binnen geklapt doordat ik in de haast m'n laptop er tegenaan kwakte. Iemand een idee hoe dat te fixen?

5de versnelling: versnellingsbak is lekker soepel en schakelt heerlijk, maar ik krijg m niet in de vijfde versnelling. meer dan honderd in z'n vier is niet erg relaxed rijden, dus als iemand ideeen hierover heeft, dan hoor ik ze graag.

Andere, meer gangbare probleempjes zijn er ook, maar dit zijn de dingetjes waar ik graag naar de ervaringen van anderen vraag. Zou tof zijn als je me kunt helpen, aangezien reserve delen erg moeilijk te krijgen zijn hier in Maleisie....
Better to light a candle than to curse the darkness.

Arnoud
Vaste Gast
Vaste Gast
Berichten: 192
Lid geworden op: 13-05-2013 09:34

Bericht door Arnoud » 17-04-2015 21:50

Er is een facebookpagina, deze is internationaal met tig leden en een aantal slimme do it yourselfers. Het is in het engels. Misschien moet je het daar eens proberen. renaultrx4international. met Robert Kiss en Arnoud Pol als beheerders.
LIFE IS GOOD, WHILE DRIVING A RX4
NOTHING BEATS THE GOOD OLD RX4
ENJOY LIFE, DRIVE RX4

Plaats reactie

Terug naar “Reparatie, klussen & onderhoud.”