Parrot carkit ingebouwd

Beschrijf hier wat je aan je RX4 gedaan hebt of hebt laten doen.
Plaats reactie
bluesalomon
Vaste Gast
Vaste Gast
Berichten: 164
Lid geworden op: 23-06-2010 21:38

Parrot carkit ingebouwd

Bericht door bluesalomon » 17-12-2011 22:03

Het dashboard is erg gemakkelijk open te maken.
Als je beide speakerkapjes loswipt, vind je hieronder een torxschroef.
Als deze beide worden verwijderd, kan je het zwarte bovendeel optillen en daarmee losklikken. Nu vind je behoorlijk veel ruimte om draden te trekken en kastjes te plaatsen.
Originele radio losgehaald zonder speciaal gereedschap, inbussleuteltje en schroevedraaier in de gaatjes aan beide zijden geduwd.

Dubbele dinstekker uit de radio gewipt en losgeknipt van elkaar, hier komt de parrotkabel tussen. De blokkeerlipjes heb ik ook af moeten snijden, want die zaten ook net niet goed. Het is net geen dinstekker, vandaar.Let op, hierna heb je je code nodig om de radio weer aan de gang te krijgen! Heb je die niet dan raak je naar de dealer en gaat het geld kosten.

Parrotbox een plekje gegeven in de ruimte rondom de tellers in het losse bovendeel van het dashboard.
Microfoontje in de a-stijl bekleding geschroefd.
Handbediendeel tussen tellers en radiodisplay geplaatst.

Draden getrokken en stekkertjes aangesloten.
Continue en geschakelde plus verkeerdom, gaat ie elke keer weer op engels als het contact uit geweest is. Deze kan je gemakkelijk met stekkertjes omwisselen.
Aangezet, taal ingesteld.
Test met telefoon, juiste muteaansluiting geprobeerd, 3 mogelijkheden, en bij de juiste geeft hij speech aan in het radiodisplay tijdens bellen.

Alles weer dicht gemaakt, en lekker bellen!
Nu heb ik dus een pratende scenic die ik gesproken opdrachten kan geven, en dat is best cool toch? Er zijn gezinsonderdelen die minder goed luisteren en uitvoeren......
______________________
Beter van de weg af, dan van het pad!

Plaats reactie

Terug naar “Reparatie, klussen & onderhoud.”