Antenne

Beschrijf hier wat je aan je RX4 gedaan hebt of hebt laten doen.
Plaats reactie
Gast

Antenne

Bericht door Gast » 10-06-2010 21:48

Hallo,
Ik kom er net achter dat mijn antenne afgebroken is.
In het stompje dat over is krijg ik geen beweging ... :? hebben alle RX4's eigenlijk een schroef antenne?? Iemand een tip om het kleine stukje eraf te krijgen?

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 11-06-2010 00:21

Ja alle Scenic's hebben origineel een antenne met schroefdraad bevestiging. Tegen de richting van de klok in draaien en dan komt ie los... kruipolie doet soms wonderen als de schroefdraad geoxideerd is. Maar hoe heb je het voor elkaar gekregen dat ie afgebroken is? :shock: Verder is de antenne dezelfde als bij de gewone Scenic. (TYPE 1 & 2) dus die kom je op de sloop vast wel voor een prikkie tegen.
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

Gast

Bericht door Gast » 11-06-2010 14:12

Hoe het komt geen idee ... Ik heb hem zo gekocht :shock: en nee het is geen garantie dat heb ik namelijk afgekocht.
Ik dacht dat ik het kleine stukje, dat er nog zat, zelf wel eruit kon draaien :? blijkt nu dat ik een compleet setje nodig heb ... (voetje en antenne) Ik ben ff bij de Renault dealer geweest en de prijs valt mij reuze mee .... 20 euries excl. montage. Ik krijg er dan gelijk een Renault privilege pas bij :mrgreen: en dat past mij wel aangezien ik nergens pechhulp heb afgesloten.

rodney
Regelmatig Bezoeker
Regelmatig Bezoeker
Berichten: 91
Lid geworden op: 23-10-2009 23:49

Bericht door rodney » 30-07-2010 22:56

De mijne is afgebroken in de wastraat.Had hem plat op mn dak geplaatst en toch naar de maan gegaan.Even wat kracht gebruikt om hem van zn voetje af te draaien.Nu zit er een kleiner exemplaar op van brezam.Koste rond de 15 euro.En nu kan ik hem er zo weer af draaien. :twisted:
gr rodney

Plaats reactie

Terug naar “Reparatie, klussen & onderhoud.”