het slingergewicht wat aan het dif zit moet eraf om de keering te vervangen
.wat ik ook doe de hele dif blijft meedraaien hoe deze makkelijk en zonder schade te blokkeren bvd cootje
slingergewicht?????
-
- Vaste Gast
- Berichten: 164
- Lid geworden op: 23-06-2010 21:38
-
- Vaste Gast
- Berichten: 164
- Lid geworden op: 23-06-2010 21:38
Normaal gesproken draai je dat al los terwijl alles nog in elkaar zit, net als dat je wielmoeren los draait voor je de auto opkrikt en alles los draait om het wiel te wisselen.
Heb je alles al naast de auto liggen wordt dat wat lastiger.
Een slagmoersleutel tikt de bouten/moeren dan ook nog wel los.
Maar dat moet je met b.v. schokbrekers weer niet doen. Dan heb je kans dat je het binnenwerk los draait, en daar kom je nooit meer bij.
Denk goed na voor je begint over de volgorde, monteur zijn lijkt makkelijk, maar dat is het soms niet.......
Heb je alles al naast de auto liggen wordt dat wat lastiger.
Een slagmoersleutel tikt de bouten/moeren dan ook nog wel los.
Maar dat moet je met b.v. schokbrekers weer niet doen. Dan heb je kans dat je het binnenwerk los draait, en daar kom je nooit meer bij.
Denk goed na voor je begint over de volgorde, monteur zijn lijkt makkelijk, maar dat is het soms niet.......
______________________
Beter van de weg af, dan van het pad!
Beter van de weg af, dan van het pad!