Goodyear Wrangler

Plaats hier al je vragen en/of opmerkingen over de techniek van je RX4.
Plaats reactie
vleksmax
Beginner
Beginner
Berichten: 40
Lid geworden op: 02-08-2010 16:18

Goodyear Wrangler

Bericht door vleksmax » 06-04-2011 20:12

Heb er nieuw rubber onder laten leggen. Na veel wikken en wegen voor de Goodyear Wranglers gegaan. Banden via bandenmarkt.nl laten afleveren en vervolgens alleen nog de montage betalen, alles bij elkaar 472 euri`s. Ben zeer benieuwd. Nou is mijn volgende vraag op welke druk moeten deze gereden worden, want ook de bandenboer kon mij dit niet vertellen, en heeft ze op 2.4 weggezet.

Graag jullie expertise in deze.

Grtz VleksMax
Being Australian is about driving in a German car to an Irish pub for a Belgian beer, and then travelling home, grabbing an Indian curry or a Turkish kebab on the way, to sit on Swedish furniture and watch American shows on a Japanese TV.

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 07-04-2011 20:18

Is dit niet bij GoodYear te achterhalen? Zelf heb ik er Michelin onder zitten en deze doe ik in de winter op 2.3 bar en in de zomer op max 2.2 bar. (Anders gaat het waarschuwingssysteem voor de bandenspanning knipperen als het zonnetje er op staat.
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

vleksmax
Beginner
Beginner
Berichten: 40
Lid geworden op: 02-08-2010 16:18

Goodyear

Bericht door vleksmax » 09-04-2011 17:14

Fijne tip, zal er een emailtje aan wagen naar Goodyear. Keep ya posted.

BtW zijn fijne banden, mijn vrouw is erg tevreden over. Het trillen bij 80 kmh is nu ook over, en de grip is fenomenaal. Ben blij dat we ze gekocht hebben, laat nu het slecte weer maar komen, want het zijn tenslotte AW Tyres.

Grtz Guido
Being Australian is about driving in a German car to an Irish pub for a Belgian beer, and then travelling home, grabbing an Indian curry or a Turkish kebab on the way, to sit on Swedish furniture and watch American shows on a Japanese TV.

gadgeteer
Site-Owner
Site-Owner
Berichten: 80
Lid geworden op: 08-02-2012 19:59

Bericht door gadgeteer » 03-05-2012 08:35

Na een jaar nog geen antwoord gekregen van Goodyear? :?
RRRRR

vleksmax
Beginner
Beginner
Berichten: 40
Lid geworden op: 02-08-2010 16:18

Bericht door vleksmax » 24-06-2012 08:27

Nee, helaas hier is het bij gebleven....
Being Australian is about driving in a German car to an Irish pub for a Belgian beer, and then travelling home, grabbing an Indian curry or a Turkish kebab on the way, to sit on Swedish furniture and watch American shows on a Japanese TV.

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

PSI

Bericht door Dennis » 24-06-2012 11:19

Staat toch op de band zelf hoeveel PSI de band hebben kan.... daarna even omrekenen naar BAR en je hebt het antwoord. :wink:
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

Plaats reactie

Terug naar “Vragen of opmerkingen over de techniek”