fluitend geluid bij koude motor

Plaats hier al je vragen en/of opmerkingen over de techniek van je RX4.
ghanzzz
Berichten: 3
Lid geworden op: 28-10-2013 23:18

Bericht door ghanzzz » 31-10-2013 22:59

Bedankt jongens, na het lezen van het bovenstaande zal ik binnenkort toch maar "de hele handel" gaan vervangen. Ik heb hem nog maar een kleine week, dus wil eigenlijk ook nog even wachten of er niet nog meer lijken komen boven drijven.
Vanmiddag had ik de tank voor het eerst helemaal vol gedaan, met als gevolg een plas benzine op de parkeerplaats bij school. En ik maar stoer doen over hoe fijn en mooi mijn zwarte rx4 uit 2002 het doet. Hij was eigelijk al te goedkoop denk ik, en de handelaar deed er erg snel geld vanaf. Mischien toch niet moeten kopen........maar hij ziet er nog zo goed uit. 1,5 ton op de teller.
Het rijd echt heerlijk!
Oh, en de benzine lek, is een verrotte rubber afsluitring die bovenop de benzine tank zit. Eerst heb ik alle achter stoelen eruit gehaalt, bekleding eronder los geschroefd.
Daar waar de benzine pomp in de tank hangt. Daar zit een grote 2,5" schroefdop, waar bij mij geen rubber ring meer in zat.
Doordat ik 67,5 liter had getankt zit de tank overvol, en liep het er bij de deksel uit. Niks kapot, wel wa geleerd!
m'n eerste was een renault 60.....

patrick
Regelmatig Bezoeker
Regelmatig Bezoeker
Berichten: 58
Lid geworden op: 18-08-2013 16:34

Bericht door patrick » 01-11-2013 17:40

Ik heb die van mij een maand,
En ook het druklager al stuk gehad.
Laten we hopen dat het wat opstart problemen zijn :wink: :wink:

patrick
Regelmatig Bezoeker
Regelmatig Bezoeker
Berichten: 58
Lid geworden op: 18-08-2013 16:34

Bericht door patrick » 01-11-2013 18:12

Ik heb die van mij een maand,
En ook het druklager al stuk gehad.
Laten we hopen dat het wat opstart problemen zijn :wink: :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Vragen of opmerkingen over de techniek”