Zelf onderhoud doen

Plaats hier al je vragen en/of opmerkingen over de techniek van je RX4.
Plaats reactie
vleksmax
Beginner
Beginner
Berichten: 40
Lid geworden op: 02-08-2010 16:18

Zelf onderhoud doen

Bericht door vleksmax » 16-11-2010 17:54

Helaas ben ik tijdelijk arbeidsloos, en we hebben wat onvoorziene kosten aan onze RX4 gehad (€2000) dat ik nu zelf wat aan het onderhoud wil doen. Wil zelf, olie, oliefilter, luchtfilter, bougies e.d. vervangen. Dit om iig de arbeidskosten uit te sparen.

Kan iemand mij vertellen waar ik een artikelen lijst kan vinden, mbt onderdelen voor m`n RX4, zodat ik welk de goede artikelen bestel

RX4 2,0 BJ 22-07-2000

Graag jullie inbreng.

Grtz VleksMax
Being Australian is about driving in a German car to an Irish pub for a Belgian beer, and then travelling home, grabbing an Indian curry or a Turkish kebab on the way, to sit on Swedish furniture and watch American shows on a Japanese TV.

Sallemanderhof
Regelmatig Bezoeker
Regelmatig Bezoeker
Berichten: 53
Lid geworden op: 21-06-2010 17:22

Bericht door Sallemanderhof » 16-11-2010 19:11

Hoi Vleksmax,

Kijk even op http://start.mijngrossier.nl/catalog/ke ... wjaar.aspx

Prijzen bruto, exclusief 19% BTW. Maar minimaal 20% korting moet je eigenlijk wel op rekenen.
En als je de tijd hebt en liefst ook een afleveradresje in Duitsland zijn er nog wat mogelijkheden. Maar de Mijn Grossier bedrijven zitten volgens mij door heel Nederland

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

automaterialen

Bericht door Dennis » 16-11-2010 23:42

Hier in het Westen (Den Haag / Rotterdam) heb je automateriaal bedrijven zoals Remco en bijvoorbeeld Brezan. Die hebben vaak aan je kenteken genoeg om te zien welke materialen voor jouw auto zijn. Verder ga ik soms ook langs Renault zelf om een onderdeel te halen, is wel iets duurder maar dan is het onderdeel wel origineel. Balen van de prijzige reparatie trouwens!
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

Plaats reactie

Terug naar “Vragen of opmerkingen over de techniek”