Brandstof tanken en deurvergrendeling.

Plaats hier al je vragen en/of opmerkingen over de techniek van je RX4.
Plaats reactie
Gerrit Bosman
Beginner
Beginner
Berichten: 35
Lid geworden op: 26-08-2010 13:50

Brandstof tanken en deurvergrendeling.

Bericht door Gerrit Bosman » 29-08-2010 17:39

Hallo allemaal, sinds kort ben ik eigenaar van een RX4. Altijd heb ik het een leuk model gevonden en nu ik niet meer woon/werkverkeer hoef te doen werd het tijd om mijn Scenic diesel in te ruilen voor de RX4. Nu heb ik een 2 tal vragen( voorlopig maar 2 maar zullen er wel meer volgen) 1e: bij het benzine tanken slaat het steeds pistoolgreep af zodat ik het opnieuw moet indrukken. De garage (Nissan) vertelde mij dat dit een probleem is dat vaker bij de RX voorkomt. Hebben inderdaad meerderen hier problemen mee????
2e: kort na het instappen gaan de portieren op de deur vergrendeling. kan ik er iets aan doen dat dit niet meer gebeurd ?????

Met vrgr. Gerrit Bosman

Sallemanderhof
Regelmatig Bezoeker
Regelmatig Bezoeker
Berichten: 53
Lid geworden op: 21-06-2010 17:22

Bericht door Sallemanderhof » 29-08-2010 17:58

Dag Gerrit
Het probleem met het tanken heb ik ook. Door het vulpistool iets te draaien en minder ver in te knijpen lukt het meestal wel. Komt denk ik door de bocht in de vulhals waardoor de brandstof niet snel genoeg de tank in zakt.

Wanneer je de vergrendel/ontgrendelknop naast de radio lang ingedrukt houdt, de-activeer je de hi-jack beveiliging. Acitveren gaat op de dezelfde manier

Gerrit Bosman
Beginner
Beginner
Berichten: 35
Lid geworden op: 26-08-2010 13:50

Bedankt

Bericht door Gerrit Bosman » 29-08-2010 18:07

Kijk en daarom heb ik me aangesloten bij dit forum. Hartelijk dank.

Plaats reactie

Terug naar “Vragen of opmerkingen over de techniek”