2e Meeting en toerrit van 10 januari 2010

Wintertreffen januari 2010.
Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 11-01-2010 19:32

Met zuinig zijn op je RX4 is niks mis hoor. Onderweg naar de meeting heb ik ook weer een aantal bijzondere weggebruikers gezien... :? Gezond verstand; Afstand houden en op je snelheid letten dan kom je veilig thuis.
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

Gast

Bericht door Gast » 11-01-2010 19:33

De "deelnemers" hebben zelf bepaald of deze berg bij hun rijvaardigheid paste of niet. In het routeschema loopt de route hierlangs met als optie een rondje berg.
Aangezien ik dit zelf getest heb en die dag zelf als eerste het heb voorgedaan ga ik er vanuit dat deze proef RX4 waardig was/is.
De geluiden die te horen zijn komen van de diverse trekhaken die de grond raken. De aanloophoek is kleiner dan wat de RX4 aan zou moeten kunnen volgens fabrieksopgave. De afloophoek? was in geen velden of wegen een probleem.
De bodems van de wagens hebben nimmer de grond of wortels geraakt.
Het platrijden van sneeuw hebben de meeste rijders als prettig ervaren. (Konden ze lekker glibberen ....) Vooral een stuk langs het kanaal waar de sneeuw zo hoog was opgewaaid dat de voorste wagen bijna moeite had voort te gaan. De anderen konden op die manier spoor rijden.
Eigenlijk was het een mini kennismaking met rijden in terrein in een notedop.

Miracle Mile
Ere Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 18-02-2009 00:45

Bericht door Miracle Mile » 11-01-2010 19:37

Zie het alsjeblieft niet als kritiek hoor, ik vroeg me het alleen af omdat het op 't filmpje er nogal heftig uitziet. :wink:

Gast

Bericht door Gast » 11-01-2010 19:44

Dat is de kunst van het filmen! Is gedaan door een jongen van 10.
Ik leg graag uit, vandaar dat ik uitgebreid in ga op je reactie. Met alle gegevens compleet schrikken we in de toekomst de mensen niet af die ook een keer een toerrit willen maken in hun Renault 4x4 (Scenic/Kangoo). We willen immers in de toekomst wel iets meer bijeenkomsten en het liefst met meer auto's. Het blijft grappig als je mensen passeert die de nek verdraaien omdat er 6 dezelfde auto's voorbij komen. laat staan als het er dan 2 of 3 keer zoveel zijn.

wil
Beginner
Beginner
Berichten: 24
Lid geworden op: 21-09-2009 20:13

heuveltje

Bericht door wil » 11-01-2010 19:48

He hallo ouwe heuveltrekkers alles goed.
Ik heb een vraagje kunnen we bij de volgende meeting een wat sleiler heuveltje.
hahahahahahaha.
Alles ging goed hoor het viel méé hoor gezond verstand gebruiken.
Lekker door de sneeuw raggen met zomerbanden ging lekker.
Hallo ik zou me eigen even voorstellen ik ben wil 41 jaar oud ik heb een vrouw en één kind van 15 mijn hobby,s zijn zundapp rijden en natuurlijk met de rx4 rijden

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 11-01-2010 19:49

Zoiets maar dan in een bosrijke omgeving! :)

Afbeelding
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

wil
Beginner
Beginner
Berichten: 24
Lid geworden op: 21-09-2009 20:13

heuveltje

Bericht door wil » 11-01-2010 19:53

Ja ziet er ook goed uit.
Dan kunnen we daarachter ook nog meer omhoog klimmen.
Zijn dit de fabrieksgegevens.

Groeten wil

:lol: :lol: :lol: :shock:
Hallo ik zou me eigen even voorstellen ik ben wil 41 jaar oud ik heb een vrouw en één kind van 15 mijn hobby,s zijn zundapp rijden en natuurlijk met de rx4 rijden

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 11-01-2010 19:55

Ja Wil, dat zijn de verschillende hellingshoeken die Reanult voor de RX4 heeft gegeven... :wink: Hierbij hebben ze i.d.d. geen rekening met een trekhaak of fietsendrager gehouden! :lol:
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

Miracle Mile
Ere Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 18-02-2009 00:45

Bericht door Miracle Mile » 11-01-2010 20:32

LupoRX4 schreef:Dat is de kunst van het filmen! Is gedaan door een jongen van 10.
Ik leg graag uit, vandaar dat ik uitgebreid in ga op je reactie. Met alle gegevens compleet schrikken we in de toekomst de mensen niet af die ook een keer een toerrit willen maken in hun Renault 4x4 (Scenic/Kangoo). We willen immers in de toekomst wel iets meer bijeenkomsten en het liefst met meer auto's. Het blijft grappig als je mensen passeert die de nek verdraaien omdat er 6 dezelfde auto's voorbij komen. laat staan als het er dan 2 of 3 keer zoveel zijn.
Dank voor je uitleg.

Een hele trits opzienbarende auto's achter elkaar werkt inderdaad op de nekspieren van nietsvermoedende omstanders, dat heb ik met m'n andere autootje al regelmatig mogen ervaren.....

Afbeelding

:D

Gast

Bericht door Gast » 11-01-2010 20:40

Zondag 7 februari ga ik denk ik hier even kijken:

http://www.zeeland4x4.nl/

Plaats reactie

Terug naar “2e Renault RX4 meeting.”