2e Meeting en toerrit van 10 januari 2010
Geplaatst: 10-01-2010 16:56
De tweede bijeenkomst is een feit. Er zijn uiteindelijk 6 auto's bij elkaar gekomen.
11.00 uur stond de koffie bij de Mc Donalds in Oosterhout te pruttelen. Jan uit Drachten was al heel vroeg vertrokken maar ook Wil, Dennis, Rodney, Brian en Sibrand waren wat vroger wakker geworden in hun enthousiasme.e
De weergoden waren gunstig gestemd en vanuit het hoge Noorden was er alleen bij Zwolle en De Bilt wat witte neerslag te zien. Voor de rest waren de snelwegen voluit berijdbaar.
Tijdens de koffie is het routeschema uitgedeeld maar men prefereerde in optocht te gaan. Hadden de toeschouwers ook wat leuks te zien.
De route zelf ging over kleine wegen, landweggetjes en bospaden. Iedereen kon de route rijden en daar waar wat meer stuurmanskunst nodig was bestond de mogelijkheid de proef niet uit te voeren.
Tijdens dergelijke bijeenkomsten gaat er ook wel eens iets mis, 1 lekke band en een dode accu.
Er was overduidelijk verschil in auto's met zomerbanden en winterbanden. Daar waar de zomerbanden tekort schoten werden ze aangevuld door de 4x4 techniek. Zonder de 4x4 zou de route voor de zomerbanden-auto's heel anders verlopen zijn.
Ik hoop straks de eerste foto's te kunnen plaatsen. Voor het filmpje heb ik graag van iemand een PB hoe ik dat moet doen. (IS INMIDDELS GELUKT)
Mensen bedankt voor jullie inzet en aanwezigheid.
11.00 uur stond de koffie bij de Mc Donalds in Oosterhout te pruttelen. Jan uit Drachten was al heel vroeg vertrokken maar ook Wil, Dennis, Rodney, Brian en Sibrand waren wat vroger wakker geworden in hun enthousiasme.e
De weergoden waren gunstig gestemd en vanuit het hoge Noorden was er alleen bij Zwolle en De Bilt wat witte neerslag te zien. Voor de rest waren de snelwegen voluit berijdbaar.
Tijdens de koffie is het routeschema uitgedeeld maar men prefereerde in optocht te gaan. Hadden de toeschouwers ook wat leuks te zien.
De route zelf ging over kleine wegen, landweggetjes en bospaden. Iedereen kon de route rijden en daar waar wat meer stuurmanskunst nodig was bestond de mogelijkheid de proef niet uit te voeren.
Tijdens dergelijke bijeenkomsten gaat er ook wel eens iets mis, 1 lekke band en een dode accu.
Er was overduidelijk verschil in auto's met zomerbanden en winterbanden. Daar waar de zomerbanden tekort schoten werden ze aangevuld door de 4x4 techniek. Zonder de 4x4 zou de route voor de zomerbanden-auto's heel anders verlopen zijn.
Ik hoop straks de eerste foto's te kunnen plaatsen. Voor het filmpje heb ik graag van iemand een PB hoe ik dat moet doen. (IS INMIDDELS GELUKT)
Mensen bedankt voor jullie inzet en aanwezigheid.