2e Meeting en toerrit van 10 januari 2010

Wintertreffen januari 2010.
Gast

2e Meeting en toerrit van 10 januari 2010

Bericht door Gast » 10-01-2010 16:56

De tweede bijeenkomst is een feit. Er zijn uiteindelijk 6 auto's bij elkaar gekomen.
11.00 uur stond de koffie bij de Mc Donalds in Oosterhout te pruttelen. Jan uit Drachten was al heel vroeg vertrokken maar ook Wil, Dennis, Rodney, Brian en Sibrand waren wat vroger wakker geworden in hun enthousiasme.e
De weergoden waren gunstig gestemd en vanuit het hoge Noorden was er alleen bij Zwolle en De Bilt wat witte neerslag te zien. Voor de rest waren de snelwegen voluit berijdbaar.
Tijdens de koffie is het routeschema uitgedeeld maar men prefereerde in optocht te gaan. Hadden de toeschouwers ook wat leuks te zien.
De route zelf ging over kleine wegen, landweggetjes en bospaden. Iedereen kon de route rijden en daar waar wat meer stuurmanskunst nodig was bestond de mogelijkheid de proef niet uit te voeren.
Tijdens dergelijke bijeenkomsten gaat er ook wel eens iets mis, 1 lekke band en een dode accu.
Er was overduidelijk verschil in auto's met zomerbanden en winterbanden. Daar waar de zomerbanden tekort schoten werden ze aangevuld door de 4x4 techniek. Zonder de 4x4 zou de route voor de zomerbanden-auto's heel anders verlopen zijn.

Ik hoop straks de eerste foto's te kunnen plaatsen. Voor het filmpje heb ik graag van iemand een PB hoe ik dat moet doen. (IS INMIDDELS GELUKT)

Mensen bedankt voor jullie inzet en aanwezigheid.

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 10-01-2010 18:41

Korte foto impressie van de 2e meeting...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Geweldig genoten!
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

wil
Beginner
Beginner
Berichten: 24
Lid geworden op: 21-09-2009 20:13

hallo hier ook nog wat foto,s van de meeting

Bericht door wil » 10-01-2010 20:22

Na een geslaagde winter treffen weer veilig thuis.
Ik moet zeggen alles was voortrefelijk georganiseerd mijn dank daar voor.
Hier nog wat foto,s

En nog één foto van onze sneeuwpop hahahaha


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hallo ik zou me eigen even voorstellen ik ben wil 41 jaar oud ik heb een vrouw en één kind van 15 mijn hobby,s zijn zundapp rijden en natuurlijk met de rx4 rijden

Gast

Bericht door Gast » 10-01-2010 20:58

Hier een impressie !!

http://video.yahoo.com/watch/6753630/17551357

De link werkt, de muziek stottert wat, probeer daar morgen een nieuw filmpje voor in de plaats te zetten.
Het beeld is overduidelijk.

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 10-01-2010 21:20

Geinig filmpje! :wink:
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

Miracle Mile
Ere Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 18-02-2009 00:45

Bericht door Miracle Mile » 11-01-2010 00:34

LupoRX4 schreef:Hier een impressie !!

http://video.yahoo.com/watch/6753630/17551357

De link werkt, de muziek stottert wat, probeer daar morgen een nieuw filmpje voor in de plaats te zetten.
Het beeld is overduidelijk.
Ah neej joh!

Muziekje gewoon laten stotteren! Deden sommige RX4tjes ook!

Even een punt van overweging, maar zeker niet lelijk bedoeld:
Ik denk als ik het zo bekijk dat sommigen onder jullie nog wel wat schade aan het onderstel, bodemplaat of de uitlaat hebben opgelopen, maar ik hoop eerlijk gezegd van niet.
Dit hellinkie was eigenlijk voor sommige bestuurders wel op het randje voor een auto als deze, en je hoort bij een paar auto's ook geluiden die je niet zou moeten horen, dus ik ben benieuwd wat op langere termijn de gevolgen van dit bultje zullen zijn.
Ik heb afgelopen herfst zelf mogen ervaren hoe een ogenschijnlijk kleine en domme schade ongelooflijk DUUR! uit kan pakken....

Helaas had ik afgelopen dagen een spoedklus, anders was ik er bij geweest en had ik het met eigen ogen kunnen zien, en was ik om deze hindernis heen gereden, omdat een RX4 géén Landrover is maar een auto voor dagelijks gebruik waar je toch nog ondanks z'n 4 wiel aandrijvijng beheerst mee moet rijden.
Bovendien reden de eerste auto's dit bewuste deel van het parcours met deze hoeveelheid sneeuw al snel tot snot, waardoor de de andere auto's die nog volgen moesten (met of zonder winterbanden....) het veel lastiger kregen.....

Filmpje is wel te gek!

:wink:

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 11-01-2010 17:14

Miracle je hebt wat gemist hoor zondag!

Prachtig zo´n colonne RX4-tjes door prachtig wit landschap. De RX4 in z’n natuurlijke leefomgeving zeg maar! :P En dat heuveltje was ook zonder Land Rover goed te doen. Daarnaast stond het een ieder vrij om er overheen of omheen te rijden. Een RX4 kan wel tegen een stootje. Wellicht heeft het ego van deze of gene een klein deukje opgelopen omdat het heuveltje toch iets pittiger was dan tevoren werd ingeschat. Ach we geven gewoon de zomerband de schuld! :wink: Dus ik denk dat de ‘schade’ opzich wel meevalt. Ik had het in ieder geval niet willen missen. Al met al, uitstekend georganiseerd, gezellig en vooral een geslaagd wintertreffen.
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

Miracle Mile
Ere Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 18-02-2009 00:45

Bericht door Miracle Mile » 11-01-2010 19:20

Ik besef inderdaad dat ik wat leuks gemist heb, maar soms heb je de pech dat je uitgerekend in zo'n weekend als dit aan het werk moet... :cry:
Goed te horen dat jullie zo veel lol gehad hebben, want daar gaat 't tenslotte om.

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 11-01-2010 19:22

Ach ik heb voor volgend jaar al een berg sneeuw besteld! 8)
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

Miracle Mile
Ere Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 18-02-2009 00:45

Bericht door Miracle Mile » 11-01-2010 19:29

Ach, hoe 't ook zij:

Ik heb afgelopen weken me kostelijk vermaakt in de sneeuw met dit ding, dat heb je kunnen zien aan de foto's die ik elders op dit forum geplaatst heb.
De auto heeft zich dubbel en dwars bewezen, maar ik ben zuinig op m'n spullen en kom daarom mischien wat voorzichtig over.

Afgelopen zaterdagavond weer genoeg idioten om heen gezien onderweg op de A12...... :shock:

Plaats reactie

Terug naar “2e Renault RX4 meeting.”