ik lees hier veel over meetings

Heeft iemand een leuk voorstel voor de 2de RX4 meeting?
Plaats reactie
wil
Beginner
Beginner
Berichten: 24
Lid geworden op: 21-09-2009 20:13

ik lees hier veel over meetings

Bericht door wil » 02-10-2009 23:24

Hallo ik lees hier veel over een meeting maar ik kan er nou niet echt uit komen waneer de volgende meeting is.
Het lijk ons wel leuk om eens te komen kijken op zo,n meeting.
:D :o :lol: :roll:
Hallo ik zou me eigen even voorstellen ik ben wil 41 jaar oud ik heb een vrouw en één kind van 15 mijn hobby,s zijn zundapp rijden en natuurlijk met de rx4 rijden

Gast

Bericht door Gast » 04-10-2009 14:22

We hebben nog geen agenda. De eerste meeting is inmiddels geweest. De tweede is verplaatst naar een nog te bepalen datum. Ik ben bezig met een rondje West-Brabant met flink wat zandpaden. Dat lukt aardig maar er moet eigenlijk nog een zandheuveltje en een nat stuk in en dat heb ik nog niet in kaart gebracht.
Verder moet ik op de gok ergens reserveren want er kunnen 5 auto's komen maar ook 15. Een meeting via een forum blijft een redelijk vrijvlijvende actie en mensen willen vaak wel maar kunnen even vaak op het laatste moment niet. Om niet in mijn hemd te staan bij een lokatie, of zelfs financieel gedupeerd te worden, wil ik een en ander graag zo goed mogelijk regelen.

Jan
Regelmatig Bezoeker
Regelmatig Bezoeker
Berichten: 101
Lid geworden op: 30-10-2008 20:26

Bericht door Jan » 04-10-2009 19:12

Ik vind het geweldig dat Lupo zich zo inzet. Laten we er met elkaar voor zorgen dat al zijn inspanning niet voor niets is, en laten we met zo veel mogelijk mensen deelnemen aan de 2e meeting. De datum is nog niet bekend, maar ik ben van de partij....... WIE NOG MEER????
BEZOEK OOK DE VERNIEUWDE RX4 WEBSITE
http://scenic-rx4.weebly.com

Plaats reactie

Terug naar “Iets voor de volgende meeting?”