RX 4 Bouw jaar 2000 te koop

Plaats hier alles wat je wil verkopen.
Plaats reactie
vleksmax
Beginner
Beginner
Berichten: 40
Lid geworden op: 02-08-2010 16:18

RX 4 Bouw jaar 2000 te koop

Bericht door vleksmax » 20-03-2016 16:22

Helaas gaan wij afscheid nemen van onze stoere 4x4. Dit ivm het feit ik een nieuwe auto van de zaak mag uitzoeken en ik waarschijnlijk voor de Citroen Cactus ga. IK kan nu mijn werkzaamheden zo inrichten dat we samen gaan doen met de Cactus, en we dus elke maand veel geld uitsparen. Wat gegevens van onze offroader.
BJ 2000. Hij heeft 181000 gelopen.
Volgende zaken zijn allemaal vervangen de afgelopen tijd:
03-2015 Accu Varta 03-2015
10-2014 Remblokken en schijven rondom
12-2013 Blokken subframe vervangen
06-2012 Wrangler All Weather banden
06-2012 Complete revisie versnellingsbak (rekening aanwezig)
09-2010 Nieuwe koppeling
Met 129379 km is distributie riem en de waterpomp vervangen (rekening aanwezig)
APK tot december 2016
Er zit een Parrot hands free set in.

Prima auto, ziet er netjes uit, geen roest geen ongein. heeft altijd netjes onderhoud gehad. Alle bonnen en boekjes aanwezig.

Mede door alle zaken die we al hebben vervangen denken wij aan een prijs van € 2750.

De auto staat ons nog niet in de weg, maar als je interesse hebt laat het ons dan even weten. Op wens kan ik je meer foto`s en of informatie toe sturen.
Grtz Guido
Mail graag onder vlek.ferrari@planet.nl of telefonisch onder 0622568894
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Being Australian is about driving in a German car to an Irish pub for a Belgian beer, and then travelling home, grabbing an Indian curry or a Turkish kebab on the way, to sit on Swedish furniture and watch American shows on a Japanese TV.

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Afscheid nemen bestaat niet...

Bericht door Dennis » 02-04-2016 01:30

Begrijp je keuze helemaal vleksmax.

Hoop dat de RX4 bij een liefhebber terecht komt. Het is een nette RX4 en gezien het onderhoud dat al gedaan is verwacht ik dat er nog talloze zorgeloze kilometers mee gemaakt kunnen worden.

Leuk alternatief de Cactus trouwens, want die is minstens net zo eigenwijs als de RX4 destijds was. Heb er zelf ook aan gedacht maar achterin was het Spartaans waardoor we uiteindelijk voor een Captur gegaan zijn. Ook een heerlijke auto trouwens al mis ik het wel om een willekeurig modderpad in te rijden en te zien waar je uitkomt... Captur met 4x4 zou ik graag willen maar denk niet dat Renault dat gaat verzorgen speciaal voor mij...

Wil je via deze onpersoonlijke weg alvast succes met de verkoop wensen en dank voor je altijd positieve inbreng op dit RX4Forum!

PS: AL ben ik al een tijdje zonder RX4 ik blijf een zwak voor die eigenwijze, heerlijke en veelzijdige auto hebben. Vandaar afscheid nemen bestaat niet.
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

vleksmax
Beginner
Beginner
Berichten: 40
Lid geworden op: 02-08-2010 16:18

Cactus

Bericht door vleksmax » 16-12-2016 20:55

Hey Dennis, ik rijd idd zelf nu een Cactus. Leuk auto alhoewel ik moet zeggen dat hij qua rij eigenschappen te kort kot op de DS3 die ik hiervoor had. Deze is wel veel luxer. Enfin ik mag niet klagen. DE RX is van mijn vrouw, en ze is er erg tevreden mee, maar wil wat kleiner gaan rijden. We zien wel. Cheers
Being Australian is about driving in a German car to an Irish pub for a Belgian beer, and then travelling home, grabbing an Indian curry or a Turkish kebab on the way, to sit on Swedish furniture and watch American shows on a Japanese TV.

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 22-01-2017 16:28

Ik zeg neem jij de RX4, je vrouw de Cactus en probleem opgelost! ;-)
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

Plaats reactie

Terug naar “Te koop! ”