Te Koop Renault RX4 SportWay. ( 115000 k.m. )

Plaats hier alles wat je wil verkopen.
jtpeereboom
Beginner
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: 03-10-2013 17:14

Te Koop Renault RX4 SportWay. ( 115000 k.m. )

Bericht door jtpeereboom » 03-10-2013 17:30

We hebben hem nog maar pas gekocht maar mijn vrouw durft er niet mee te rijden, ze vind hem te groot. Hij is net gekeurd.
In de voorstoelen in de hoofdsteunen zitten 2 beeldschermen voor dvd speler.

Ik heb er 3750 € voor betaald en verkoop hem nu voor een vaste prijs van 3250 € er gaat echt niets vanaf. Hij is geheel roestvrij.

Hij is van de 06 maand 2002.

Afbeelding

Afbeelding

Aart Mastebroek
Beginner
Beginner
Berichten: 44
Lid geworden op: 26-08-2013 16:34

Bericht door Aart Mastebroek » 04-10-2013 12:39

Wat is de kleur? En heeft u foto's?
En wanneer is de distr.riem vervangen?
Groeten,
Aart Mastebroek

jtpeereboom
Beginner
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: 03-10-2013 17:14

Bericht door jtpeereboom » 04-10-2013 15:16

Nou zoals je ziet is hij blauw met zwart ( orginele post ) en de distributie riem is vervangen bij 114000 k.m. bij aankoop dus ook is daarbij vernieuwd alles wat te maken heeft met de waterpomp ook heeft hij een nieuwe stuurpomp of hoe dat ook heten mag. Ik ga van 14 t/m 21 oktober op vakantie.

Bel of mail me anders-

0652682163
jtpeereboom@gmail.com

Arnoud
Vaste Gast
Vaste Gast
Berichten: 192
Lid geworden op: 13-05-2013 09:34

Bericht door Arnoud » 04-10-2013 15:31

Haai Dhr. Peereboom

U heeft het forum gevonden zie ik. En nu ook al een geintereseerde lijkt wel.
Fijn hoor voor U. En nu maar hopen dat het lukt om hem te verkopen.

Groetjes Arnoud.
De eigenaar van de tweelingbroer van uw RX4.


Afbeelding

Afbeelding
LIFE IS GOOD, WHILE DRIVING A RX4
NOTHING BEATS THE GOOD OLD RX4
ENJOY LIFE, DRIVE RX4

jtpeereboom
Beginner
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: 03-10-2013 17:14

Bericht door jtpeereboom » 04-10-2013 15:36

Hallo Arnoud,

Ja dit is een nuttig forum voor RX4 rijders want je hoort en ziet van alles wat handig is voor de auto. Bedankt voor de tip.

Groetjes
Jos

bluesalomon
Vaste Gast
Vaste Gast
Berichten: 164
Lid geworden op: 23-06-2010 21:38

Bericht door bluesalomon » 04-10-2013 21:12

Mooie prijs voor zo'n mooi exemplaar.
Ben wel benieuwd naar het verhaal van die kwadratische dakdrager.
U ruilt zeker geen diesels in?
______________________
Beter van de weg af, dan van het pad!

jtpeereboom
Beginner
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: 03-10-2013 17:14

Bericht door jtpeereboom » 04-10-2013 21:32

Het verhaal achter de dakdrager is als volgt en vrij simpel, ik had nog van mijn vorige auto de dakdragers liggen en heb die bovenop de standaard dakrails gedaan want toen ik van mijn vrouw te horen kreeg dat ze niet in deze auto durfde te rijden omdat zij hem te groot vind en ik niet van plan ben om de hele dag taxichauffeur te zijn voor haar heb ik 1 maand na aankoop besloten de auto weer te verkopen en dus dan geen zin meer had om de goeie dakdragers van de RX4 te kopen. Ikzelf vind het nog steeds jammer want ik vind het een pracht auto maar ja zoals altijd de vrouw blijft de baas en helemaal van mijn generatie ( 60 jaar ) De auto verkoop ik ook nog eens met verlies want ik kocht hem zelf voor 3750 €

Een diesel ruil ik niet in want ik heb een wao tje en wil dus niet zoveel wegenbelasting betalen, wij kijken inmiddels uit naar een Opel Zafira benzine dus als je iets weet want daarmee willen we wel inruilen.

Nou ik hoop zo je vraag te hebben beantwoord.

Arnoud
Vaste Gast
Vaste Gast
Berichten: 192
Lid geworden op: 13-05-2013 09:34

Bericht door Arnoud » 06-10-2013 08:49

Goedemorgen Jos,

Ik ban zoals ik al zei ook lid van de RX4 facebookpagina, nu is er daar iemand uit slowakije die wel interesse heeft in jouw auto. Ik heb hem beloofd dat ik contact met jou zou zoeken, bij deze. Nu is mijn vraag, hoe wil jij dat hij contact met jou opneemt ? Ik denk dat E-mail het in eerste instantie het slimst is maar jij mag het zeggen. (het is wel in het engels).

Veel succes met de verkoop van je auto.
LIFE IS GOOD, WHILE DRIVING A RX4
NOTHING BEATS THE GOOD OLD RX4
ENJOY LIFE, DRIVE RX4

Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 06-10-2013 09:51

jtpeereboom schreef:Het verhaal achter de dakdrager is als volgt en vrij simpel, ik had nog van mijn vorige auto de dakdragers liggen en heb die bovenop de standaard dakrails gedaan want toen ik van mijn vrouw te horen kreeg dat ze niet in deze auto durfde te rijden omdat zij hem te groot vind en ik niet van plan ben om de hele dag taxichauffeur te zijn voor haar heb ik 1 maand na aankoop besloten de auto weer te verkopen en dus dan geen zin meer had om de goeie dakdragers van de RX4 te kopen. Ikzelf vind het nog steeds jammer want ik vind het een pracht auto maar ja zoals altijd de vrouw blijft de baas en helemaal van mijn generatie ( 60 jaar ) De auto verkoop ik ook nog eens met verlies want ik kocht hem zelf voor 3750 €

Een diesel ruil ik niet in want ik heb een wao tje en wil dus niet zoveel wegenbelasting betalen, wij kijken inmiddels uit naar een Opel Zafira benzine dus als je iets weet want daarmee willen we wel inruilen.

Nou ik hoop zo je vraag te hebben beantwoord.

:? Begrijp het niet helemaal geloof ik.... we ruilen een Rx4 in omdat hij te groot is om vervolgens een Opel Zafira te gaan kopen? Kan het mis hebben maar volgens mij hebben ze dezelfde afmetingen! :shock: :?
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

Arnoud
Vaste Gast
Vaste Gast
Berichten: 192
Lid geworden op: 13-05-2013 09:34

Bericht door Arnoud » 06-10-2013 14:45

Dat is wat ik ook dacht Dennis toen ik dat las. Trouwens ik kom uit een opel zafira en dit is volgens mij kleiner. In ieder geval optisch dan.
LIFE IS GOOD, WHILE DRIVING A RX4
NOTHING BEATS THE GOOD OLD RX4
ENJOY LIFE, DRIVE RX4

Plaats reactie

Terug naar “Te koop! ”