Te Koop Renault RX4 SportWay. ( 115000 k.m. )

Plaats hier alles wat je wil verkopen.
Dennis
Ere Lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 01-11-2009 21:13

Bericht door Dennis » 06-10-2013 16:32

De Scenic is van buiten even groot maar oogt van binnen VEEEEEEEEL groter natuurlijk! :D
Renault Scenic RX4 Salomon

I'm a bad influence
but... damn I'm fun!!!

jtpeereboom
Beginner
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: 03-10-2013 17:14

Bericht door jtpeereboom » 06-10-2013 22:09

Ik ben blij dat er zo gereageerd wordt op onze gelukkig nog niet aangeschafte Opel Zafira want we dachten echt dat hij kleiner was dan de RX4 en zouden dus zonder ons eigen erin te verdiepen weer spontaan die auto kopen wat wij dus nu zeker niet gaan doen, jullie horen nog wat het wel gaat worden.

bluesalomon
Vaste Gast
Vaste Gast
Berichten: 164
Lid geworden op: 23-06-2010 21:38

To sell or not to sell

Bericht door bluesalomon » 07-10-2013 21:32

Er zijn forumleden die ook verstand hebben van mini's en smarts.....

Tevens rij ik een mercedes sprinter van 6 meter en een beetje, die parkeer ik makkelijker dan menig truttenschuddertje omdat er knappe spiegels op zitten. De scenic heeft zo'n goed uitzicht, maar lijkt zeker groter dan hij is.
Per slot van rekening is het een opgehoogde megane. De duster staat op de bodemplaat van een clio, en die is bijna dezelfde maat als onze rx4-en.
En de Zafira is een opgeblazen Astra.

De scenic is onze auto nummer 20 ongeveer, en zit samen met een porsche 944 en BMW e36 in de top 3 van fijnste rij-ijzers.


Ik zou de wagen nog even houden, straks komt de sneeuw weer, en dat is een waar feest met de rx4!
Bent u al eens off-road geweest in de kuil van Velsen?
______________________
Beter van de weg af, dan van het pad!

jtpeereboom
Beginner
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: 03-10-2013 17:14

Bericht door jtpeereboom » 07-10-2013 21:42

Hallo Bleu Salamon,

Nee in die kuil in Velsen daar ben ik nooit geweest maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. Leuk om zoveel goeie berichten over de RX4 te lezen, ik zou hem dan ook wel willen houden en helemaal nu jij verteld over dat het fijn rijden is met sneeuw, maar als ik een koper vind voor de auto dan gaat hij want nu ben ik elke dag bezig mijn vrouw van het ene punt naar het andere punt te brengen en daar begin ik puur van te balen. Dus als je een koper weet houd ik me aanbevolen.

Groetjes Jos Peereboom

Arnoud
Vaste Gast
Vaste Gast
Berichten: 192
Lid geworden op: 13-05-2013 09:34

Bericht door Arnoud » 07-10-2013 22:04

Haai Jos, mocht je de auto nou nog hebben als we de meeting hebben, kom gerust ook mee. Als je zo'n auto hebt of gehad hebt moet je er toch minimaal 1 keer mee off-road geweest zijn. En vertel mij maar wat er nog leuker is dan met z'n allen in de prut te rijden. Niet alleen hbet zelf rijden is leuk, maar ook het kijken naar een ander is leuk. Sterker nog ook als je je auto niet meer hebt ben je van harte welkom, er is vast in een van de auto's nog wel een plekje voor jou over. Ja toch, mannen ?
Afbeelding

in de kuil.
LIFE IS GOOD, WHILE DRIVING A RX4
NOTHING BEATS THE GOOD OLD RX4
ENJOY LIFE, DRIVE RX4

jtpeereboom
Beginner
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: 03-10-2013 17:14

Bericht door jtpeereboom » 07-10-2013 22:19

Nou hartstikke bedankt voor de uitnodiging en ik kom zeker, laat mij de gegevens weten waar en wanneer, ik hoop niet dat het in mijn vakantie is want ik ben van 21 tot 28 oktober in Malta.

bluesalomon
Vaste Gast
Vaste Gast
Berichten: 164
Lid geworden op: 23-06-2010 21:38

Bericht door bluesalomon » 09-10-2013 20:09

Euh....ja, de 27e zat in de planning.
Maar goed, de kuil ligt er altijd.
______________________
Beter van de weg af, dan van het pad!

jtpeereboom
Beginner
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: 03-10-2013 17:14

Bericht door jtpeereboom » 09-10-2013 21:30

Ja zoals ik al schreef ben ik van 21 tot de 28ste oktober op vakantie dus de Kuil kan dus niet doorgaan voor mij, kan ik met iemand afspreken op een andere zondag of wat voor dag dan ook in de Kuil en leg dan gelijk even uit waar de Kuil is.

Alvast bedankt.

Arnoud
Vaste Gast
Vaste Gast
Berichten: 192
Lid geworden op: 13-05-2013 09:34

Bericht door Arnoud » 09-10-2013 22:03

Tuurlijk Jos, dat is geen probleem. We kunnen best een keer samen naar de kuil en dan is het zelfs misschien wel beter om dat op een doordeweekse dag te doen, dan is het vaak een stuk rustiger dan in het weekeinde. We houden contact. Als het zover is kom ik je wel gewoon halen, kun je achter mij aanrijden. Is ook wel weer leuk, twee dezelfde auto's achter elkaar.
Mocht je nu al nieuwsgierig zijn naar hoe de kuil er uitziet, ga met de auto over de sluizen naar IJmuiden en je ziet m vanzelf aan je linkerhand, al ver voor de eerste sluis. Succes.

Arnoud
Afbeelding
LIFE IS GOOD, WHILE DRIVING A RX4
NOTHING BEATS THE GOOD OLD RX4
ENJOY LIFE, DRIVE RX4

jtpeereboom
Beginner
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: 03-10-2013 17:14

Bericht door jtpeereboom » 10-10-2013 13:07

Ik neem contact met je op na mijn vakantie, en dan zullen we eens zien wat er allemaal uit te halen valt bij die RX4 van mij. :)

Plaats reactie

Terug naar “Te koop! ”